Du er en lysarbeider

Du er en lysarbeider

Hva mener jeg med det

Og husk nå på at dette er min tro

Du har kanskje en annen tro

Jeg hadde et innlegg her forleden som het Hvorfor er du her

Jeg tror alle er lysarbeidere, at det er en av oppgavene til de som er her på jorden

Også de som jobber for å vise oss mørket

Også de som ikke tror på energier og healing og lysarbeid

Har du ikke av og til møtt mennesker som healer, uten at de vet det, uten at de tror på det

Du sitter ved siden av en på bussen og hodepinen din forsvinner

Enkelte personer har et enormt barnetekke

Hvorfor det tror du

Er det ikke fordi barna elsker å være i nærheten av disse

De har gode energier, de healer

Du kan snakke med noen og si etterpå at du føler deg bedre

Selv om dere har snakket om været og om hva dere gjorde i julen, ikke noe om healing

 

Alle er vi lysarbeidere

Men langt fra alle er det bevisst

Mange kommer til meg fordi de har spørsmål

Det viser seg at de er kjempeåpne uten å ha forstått det

De tar inn fra den andre siden

De tar inn andres følelser

Andres drama går veldig innpå dem, for de tar det personlig

Barna reagerer veldig for de er åpnere

Mange barn har mye mareritt og er redde

De ser jo ofte de som henger igjen og forstår ikke hva det er

Som foreldre er det derfor viktig å følge dem opp

La de få den kunnskapen de trenger så de forstår at det er ikke noe å være redd for

Rense hus så energiene blir lettere

 

 

Det er en av mine oppgaver, å være igangsetter og renser

Å møte mennesker og hjelpe dem så de selv ser

Det aller meste skjer ubevisst

Vi gjør det via samtaler uten at vi er klar over det

For meg er det viktig

Hele tiden forstå at jeg kan ikke mer eller jeg er kommet noe lenger enn andre

Føttene på jorda og en stor porsjon skepsis

Kjenn etter at det føles riktig

Ofte når folk forstår hvor åpne de er, har de mye bedre kontakt med åndeverden og sansene sine, enn jeg har

De har bare ikke sett det selv

 

 

Alle har hver sine oppgaver

Noen skal til og med vise frem mørket, det onde

Vi lever jo i lys og mørke så langt ihvertfall

Det er derfor lyset er så viktig

Noen må være mer synlig

Være personligheter som står frem i media

Få folks oppmerksomhet

Noen kan til og med være veldig synlig, som prinsesse

De får mediaoppmerksomhet

Budskapet blir spredt

Kroppene tar det inn, også de som ikke tror

 

 

Derfor kan jeg si at jeg tror du er en lysarbeider

Mange er det bevisst

Andre er det ikke

Men det er nå i stor endring

Det merkes på energiene rundt oss

Nå løser det seg opp, føles sånn ihvertfall

De blir lettere og lettere å jobbe med

Det er som når du har dimming på lyset

Du vet at du kan skru det mer og mer opp

Lysstrålene blir sterkere og sterkere

Når lysstrålene brer seg må mørket vike

De tunge energiene som ligger som et lokk over verden, de løser seg mer og mer opp

Jo mer vi åpner opp, jo flere får sterkere lys

Det brer seg som ringer i vann

Sammen skaper vi en bedre verden

I dag

 

 

14 kommentarer
    1. Hm her fikk jeg litt å tenke på, ting jeg ikke har tenkt tidligere. Men det føles som mye av det du skriver er rett – jeg har bare ikke tenkt sånn før. Og nye tanker som får meg til å tenke litt mer er alltid velkomne 🙂

    2. Jeg tror at vi alle har hver våre oppgaver på et vis, så det er jeg enig i 🙂 Jeg har en tro på at ting skjer FOR A REASN på en måte…Og at ting henger litt sammen. Nå skal jeg ut i sola,og se om jeg finner noen gode solstråler 🙂

    3. Ah en kommunikator av rang, Mariann du er god👍🏼
      Dette skulle jo for svarte svingende vært valgfag i det minste 😄…

      Dette er jo læren som har fulgt oss siden tidenes morgen, en trenger ikke lese seg frem, det er bare å stoppe å lukte på blomstene, ligge å se opp på en stjernehimmel, ta av seg de menneskeskapte skylappene og begynne veien til det riktige perspektiv.. livet blir aldri det samme, i positiv forstand..
      Livet får en dypere mening, følelsene blir sakte frigjort, og etterhvert som de blir akseptert av sinnet så starter automatikken i å gi faen i uviktige tanker..og med den holdningen , voila, etterfølger livsgleden❤️
      Uten å tenke starter vi jobben med å gjøre verden til et bedre sted. Definer og fjern all frykt du bærer i din sjel vakre menneske…
      Du blir fri, du blir glad
      Gjør som grisen og pannekaken, stå på ditt sted og bare ta imot. Det er mottaket vi må jobbe med💎 mitt aller beste tips er uansett: ikke overfokuser, la karmaflowen gjøre jobben.
      Velkommen skal du være.

    4. Ah en kommunikator av rang, Mariann du er god👍🏼
      Dette skulle jo for svarte svingende vært valgfag i det minste 😄…

      Dette er jo læren som har fulgt oss siden tidenes morgen, en trenger ikke lese seg frem, det er bare å stoppe å lukte på blomstene, ligge å se opp på en stjernehimmel, ta av seg de menneskeskapte skylappene og begynne veien til det riktige perspektiv.. livet blir aldri det samme, i positiv forstand..
      Livet får en dypere mening, følelsene blir sakte frigjort, og etterhvert som de blir akseptert av sinnet så starter automatikken i å gi faen i uviktige tanker..og med den holdningen , voila, etterfølger livsgleden❤️
      Uten å tenke starter vi jobben med å gjøre verden til et bedre sted. Definer og fjern all frykt du bærer i din sjel vakre menneske…
      Du blir fri, du blir glad
      Gjør som grisen og pannekaken, stå på ditt sted og bare ta imot. Det er mottaket vi må jobbe med💎 mitt aller beste tips er uansett: ikke overfokuser, la karmaflowen gjøre jobben.
      Velkommen skal du være.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg