HVORFOR ER DU HER

 

Jeg spør meg selv hva gjør vi her

Vi mennesker på jorden

Jeg tror vi er her for å utvikle vår sjel

Hente lærdom

Hver og en av har en livsoppgave vi skal fylle

Det er ikke nødt til å være at vi skal redde hele verden

Det kan være at vi bare skal redde oss selv

 

 

Kanskje oppgaven din er å ta vare på et barn

Eller et annet menneske

Sørge for at denne har det bra og får den hjelp og støtte den trenger

Kanskje skal du ha en sykdom, for å lære hvordan det føles på kroppen

Kanskje skal du lære om smerte eller sorg eller overgrep

Kanskje skal du deretter være der for noen andre i samme situasjon

Alle har vi en oppgave

Om det så er å sitte hjemme alene og  lære om ensomhet

Å lytte innover og lære seg selv å kjenne er fint når man er alene

Har du tenkt over hvorfor du er her

Eller hvordan du vil utnytte tiden du har her på jorden

 

 

Selv tror jeg at jeg er en igangsetter og en sporveksler

Jeg ligger bak deg og lurer, jeg observerer før jeg slår til

Hehe, ja ikke akkurat sånn

Jeg gjør jo ikke det bevisst, men det er kanskje det som skjer

Jeg er der for de som blir sendt min vei og ønsker kontakt

De som ønsker å gå sammen med meg et stykke på veien

Sammen åpner vi bedre opp for sansene våre enn vi gjør hver for oss

Jeg kan ikke lære noen noe

Men jeg kan legge frem ting på en annen måte, eller stille spørsmål

Da finner du kanskje nye løsninger selv

Selv om jeg er healer, så kan jeg ikke gjøre noen hel

Jeg åpner kun opp for energiene så du kan få skiftet spor

Kanskje får jeg også ned hvorfor du har energiblokkeringer, så du kan velge å la de gå

Det er opp til deg selv om du vil eller ei

Du kan fortsette på samme sporet hvis du ønsker det

Det er din kropp som må gjøre seg selv hel

Likedan er jeg der og åpner opp for energiene sammen med deg

Det gjør det lettere for oss begge å utvikle våre sanser

Sammen blir vi sterkere

I tillegg har jeg ordene

Jeg skriver fra mitt hjerte til meg selv, det jeg tror og det jeg føler

Samtidig når jeg deg

Hvis du vil

 

 

Vi påvirker hverandre når vi møtes på vår vei

Om det er et brøkdel av et sekund eller det er for flere år

Vi går sammen deler av veien for å lære av hverandre

Hvem som er lærer og hvem som er elev, det vet vi aldri

Å sette seg på sin høye hest og tro at man vet bedre eller er flinkere, det er en felle vi kan gå i

Ingen har kommet lenger eller er flinkere

Vi har bare hver våre oppgaver

Jeg synes det er ganske så fint

I dag

 

4 kommentarer
    1. Jeg bruker å si det så enkelt at jeg er her for å prøve å få folk til å slutte å svelge kameler,det ligger uendelig mye i akkurat de ordene der,men jeg er fast overbevist om at det er min (hoved,av flere) oppgave i dette livet her.
      Min (hoved) oppgave gjøres forøvrig mest effektivt i “nærmiljøet” og ellers i alle de forskjellige situasjoner,utfordringer og mennesker jeg møter på min vei (mot målet).
      Ha et godt Nytt År,Lillasjel 🙂
      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg