ET HOPP OPP GIR STORE OPPLEVELSER


Ettter at jeg var på alternativmessa har noe skjedd med meg

Jeg er blitt åpnere

Hvordan det spør du kanskje

Hvordan kan en vite det og hva skjer

Nei, si det

Kanskje jeg innbiller meg det

Det er kanskje bare en følelse jeg selv skaper

Hvem vet

Ingen har svaret

Men det føles sånn

 

Merkleige greier denne åndeligheten

Dette året åpnet jeg opp for å ta imot mennesker hjemme hos meg

Mange fine opplevelser

Så skjedde det noe merkelig

Det ble høst og jeg ble veldig nedstemt

Jeg surrer rundt her og jobbet aktivt med meg selv

Man spør ikke om en kvinnes alder, men hmmmm, ja har nok en årsak

I tillegg går man ned i noen sånne bølgedaler sies det, når man åpner opp for sansene sine

Nå liker ikke jeg å fokusere på at det skjer, så jeg lar det være

Å ha fokus på at noe skal skje, gjør jo meg til medskaper

Derfor vil jeg ikke ha fokus på hverken månen eller overgangsalder eller sanseutvikling

Det rare er bare at i det jeg ble sendt en tur ned i kjelleren, skjedde det noe

Oppdragene sluttet å komme

Merkelig

De som tok kontakt for healing, visste jo ikke dette

 

Likevel tok jeg det med knusende ro

Jeg vet at alt skjer av en årsak

Jeg skulle kanskje ikke behandle mennesker når jeg var litt nede selv

Så dro jeg på alternativmesse

Store opplevelser, mye lærdom

Mens jeg var der, fikk jeg melding om at jeg hadde fått ny arbeidstrening

Da visste jeg med ett at nå hadde det løsnet igjen

Var det også noe jeg bare følte eller trodde

Nei, når jeg kom hjem, kom også oppdragene tilbake

Helt av seg selv

Fremmede mennesker kan heller ikke vite at nå er jeg høyere i energi igjen

Merkelige er det

 

Så nå får jeg nye læreoppdrag

Og nye bekreftelser

Og jeg “tror” jeg har åpnet mer opp

Jeg får mye lettere ned budskap

Jeg skal skrive om noen opplevelser jeg har hatt i dagene som kommer

Det er så fint for meg å få skrive dem ned

Det blir så mer virkelig

Skriver man ikke, falmer opplevelsene og blir borte

Jeg “tror” at nå er det på full fart fremover igjen

Ryggsekken pakket med ny lærdom

I dag

 

http://lillasjel.blogg.no/1417538950_alternativmessen_snda.html

http://lillasjel.blogg.no/1417514508_alternativmessen_fred.html(lørdag)

http://lillasjel.blogg.no/1416923536_alternativmessen_fred.html

10 kommentarer

Siste innlegg