BLÅ


Det blå er så fint

Vi mennesker reagerer jo på farger

Det er vel ikke mange som ikke synes disse bildene er nydelige

De er så blå, så blå

Det er deilig

 

 

Skal tro hvorfor det

Er det alle som synes det, eller er det noe jeg trenger

Liker vi farger, ettersom hva vi har behov for å fylle på

Ja, det tror jeg på, vi blir påvirket

Jeg er ikke helt sikker på om jeg tror på chakrafarger

Egentlig tror jeg at det er noe vi mennesker har funnet på

Vi har behov for å sette navn på ting

Det er lettere å forholde seg til chakraene når de har farger kanskje

Lettere for oss mennesker å finne ut hva vi har behov for

Egentlig tror jeg at når vi åpner opp, er chakraene våre skinnende hvite

Har de blokkeringer er de kanskje mer grå

Men det er nå bare mine funderinger

Vi har jo aurafarger også, så hvorfor ikke

Kanskje de kan bli helt hvite også

Ja, det tror jeg de kan

De kan stråle i hvitt, hvitt lys

 

 

Da må vi kvitte oss med alle blokkeringer

Klarer vi det skal tro

Er ikke det en umulig oppgave

Vi mennesker med et stort ego og tenkende, analyserende hjerne

Hmmm, ja tror ikke at jeg kommer dit

Med min hjerne blir det nok vanskelig å bli bare lys og kjærlighet

Jeg kommer nok ikke til ål sitte og sole meg i glansen av mitt hvite lys

Jeg tror ikke jeg vil ha det som noe mål

 

 

Slik funderer ihvertfall min hjerne

Tankene flyr og jeg snakker med meg selv

Eller er det meg selv jeg snakker med

Hvem vet

La oss ihvertfall nyte de blå bildene

Vakkert er det

I dag

 

Det nærmer seg jul, kanskje du trenger julegavetips. Her er linken til Eva-Chritstin sin side på facebook. Hun sender over hele landet:

Evas akvareller

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg