LÆRINGEN ER OVER FOR DENNE GANG

Jeg bruker denne bloggen for å utvikle meg selv

Det er det jeg hele tiden må huske på

Jeg skriver egentlig ikke for andre enn meg

Det at andre også kan føle seg truffet er en bivirkning

En ganske så fin en også

Vi er nok mange som sliter med mye av de samme problemstillingene

Dette her er ett av de sære, åndelige innleggene mine

Ligg derfor unna hvis du ikke tror på det åndellige

 

Jeg tror jeg er under utvikling åndelig

Ja, det tror jeg faktisk

Om noen synes det høres teit ut, så vær så god

I høst har jeg hatt opplæring i energier og hvodan vi skaper og om tiltrekningskraften

Jeg ser at jeg selv er medskaper

Er jeg nede i energiene, tiltrekker jeg meg også mer av de lave

På de lave energiene ligger det mye bekymringer og ikke så gode følelser

Men vi skaper også sammen

Det ser jeg også med de jeg møter

Vi hjelper hverandre med å se ting, både de gode og de negative

Hvis vi er åpne for å se det

 

 

Jeg bruker jo skrivingen for å bli bevisst hva som skjer med meg

Det er derfor jeg sier jeg skriver til meg selv

Jeg får også input fra venner, både på facebook og real life

Det var sånn jeg forstod at alle disse bergogdalbbaneturene mine i høst har vært læring

Ja, jeg visste det jo egentlig for jeg har følt det

Men man tenker så mye rart i eget hode

Det å skille mellom beskjeder til oss og tanker vi selv har, er ikke bestandig så enkelt

Da er det fint å få det bekreftet  fra andre

Jeg skal lære å kjenne forskjell på energier på lave og høye frekvenser

Og jeg skal se hvordan jeg selv påvirker og skaper disse, alene og sammen med andre

 

 

Etter at jeg hadde fått bekreftet det jeg selv følte, at det var læring om energiene, spør jeg

Hvor lenge skal man være i læring da

Er det ikke snart nok

Disse periodene er tunge og det har vær mange av dem

Da kommer svaret og det føles så riktig

 “Tja, det spørs hvor mye du trenger å lære. Så lenge du kjenner du reagerer på andre, og ser ned på deg selv eller andre, så lenge du ikke er fornøyd med livets utfordringer, så lenge du har frykt eller behov for å kontrollere eller fremmheve dine meninger.. Så lenge du ikke kjenner at du er fullt å helt i kjærlighet til alt…….. Så vil det fortsette… ” http://www.bentepettersen.com/

 

Ja, nettopp

Vi skaper alene og vi skaper sammen

Vi hjelper hverandre ved å få frem følelser

Også de som ikke er gode å kjenne på

Det er derfor så viktig at vi ser dette

Nå vil jeg opp på de høye energiene igjen

Da er jeg i flyt

Da har jeg fred med meg selv

Da er takknemligheten stor

Og det rare er at da forsvinner dramaet også

Det blir rolig og fredelig igjen

Det er en sann nytelse

I dag

6 kommentarer
    1. Gjengkjennbart dette Mariann. Jeg har vært med på en berg og dalbane-tur siden tidlig i sommer. Hele Juni mnd, var en tur i lavere energier. Mye indre smerte som skulle forløses. Mye tårer, sinne og frustrasjon over denne jern-kloa som hadde et fast grep om mellomgulvet mitt. Jeg våknet med denne frustrasjonen og indre smerten hver morgen. Dette fortsatte helt til nå i høst, da slapp det .. WAO for en følelse 🙂 endelig etter måneder med smerte og tårer. Hva lærte jeg denne gangen… Jeg lærte å grave enda dypere i mitt eget. Jeg lærte at alt absolutt alt av følelser handler om meg, aldri om noen andre. Hver eneste lille følelse av å ikke like noe andre gjør eller sier er speil for meg. Det speiler kun meg. Vanskelig det der å måtte ta ansvar for absolutt alt jeg opplever, og det er det jeg har vegret meg mot. Jeg ønsket så inderlig å legge noe av mine følelser over på andre, men jern-kloa i magen strammet seg bare hardere til. helt til jeg så at jeg er ansvarlig for alt som kommer fra meg, Jeg vet at det kommer flere turer i lavere energier. Det som gjør disse turene litt lettere å leve med nå er at jeg vet det er læring, jeg vet de slipper taket om en stund. Jeg kommer opp til overflaten igjen. Det å ha tillit til universet er også en læringsprosess. Ha en nydelig lørdag <3

    2. marianne S Øverland: Takk for fine ord, ja jeg tror vi er mange som kjører berg og dalbane:) Akkurat nå vil jeg ha fred en stund, nå vil jeg ikke ned igjen. Jeg trenger å få bygge opp kroppen min, komme meg i arbeid og være aktiv. Og som du sier ikke enkelt å se hvordan en skaper. Jeg har skrevet en del de siste dagene, det er ofte på den måten jeg ser klart gjennom alle tankene, så det kommer nok flere innlegg for jeg må huske på hele tiden at jeg skriver ikke for å belære noen annen, jeg skriver for å få klarhet selv:)

    3. Så fint t du skriver for å selv få klarhet, men samtidig gir andre små innputt som gjør at de kan ta til seg det de syntes passer dem…og bruke /jobbe med det…Fortsatt fin dag <3

    4. Dette er jo så sant, mange som har det slik. Opp en dag og ned den neste. Slitsomt 🙂 Men nå har det vært opp og holdt seg stabilt i flere dager 🙂 Så mye å lære, så mye å forstå, så mye å huske på… God søndag Mariann <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg