DET BESTE SKJØNNHETSTIPS I VERDEN

Vi mennesker er veldig merkelige

Vi hiver oss på reklamer som lover gull og grønne skoger

Vi skal bli så vakre og friske at det er ikke til å tro

Dette skal vi betale dyrt for

Man skal grave langt ned i pungen for å dekke alle disse kostnadene

Vi tror på alle disse lovnader om et bedre og lykkeligere liv

Gjør vi ikke det kanskje

Jeg har et mye bedre skjønnhetstips

Jeg tror ikke det er mange som kommer til å prøve det

Enda jeg kan garantere deg et bedre liv hvis du følger dette rådet i tre måneder

Det tar ikke lenger tid enn å sminke seg

Likevel har jeg ikke så tro på at mange vil gjøre dette

Det er jo til og med gratis

Da kan det vel ikke nytte

Da gidder vi ikke

Er det ikke sånn det er kanskje

Hvorfor tror vi ikke på det enkleste i verden

Det er godheten og kjærligheten

Jeg garanterer, det er ikke ofte jeg gjør det

Jeg garanterer at følger du dette rådet, i tre måneder, så får du et bedre liv

 

 

Nå kommer det

Ja, jeg skjønner du synes det er kjedelig

Du gjør følgende:

Hver kveld når du legger deg legger du deg på ryggen og lukker øynene

Selvsagt, skal jo sove

Men før du prøver å sove

Lukk øynene, kjenn du slapper av, rams opp 10 ting du er takknnemlig for den dagen

Det tar ca 2 minutter

De neste 8 minuttene, sender du gode tanker om velvære og et godt liv til alle navn som dukker opp i hodet ditt

Absolutt alle, til og med hvis din bitreste uvenn dukker opp der

Også til deg selv

Føl denne tanken om et godt liv for alle

Kjenn hvordan du slapper av mens du tenker

Kjenn hvor godt det gjør kroppen

 

Hva skjer etter tre måneder spør du kanskje

Du blir avhengig av disse minuttene hver kveld

Du kjenner hvor godt det gjør kroppen din

Du sovner fortere

Du sover dypere

Du bedrer arbeidskapasiteten din

Du bedrer konsentrasjonen din

Du blir ikke så sliten

Dermed blir du glattere i ansiktet for du er mer avslappet

Du blir ikke så stiv i kroppen

Mentalt føler du deg mye bedre

Angst og frykt vil reduseres

Du vil stråle på en helt annet måte enn du gjorde før

Folk begynner å spørre hva du gjør som ser så godt ut

De vil føle det er bedre å være sammen med deg

Du utstråler en helt annen energi

 

 

Nå er jeg påståelig her

Ja, jeg er kanskje det

Og jeg tror fortsatt ikke at mange kommer til å prøve

Enda dette faktisk er sant

Og man slipper å betale tusenvis av kroner

Hvorfor er man da ikke villig til å prøve

Eller er du det

Det lurer jeg på

I dag

11 kommentarer
    1. interessant!! dette førte til at jeg ble litt interessert i deg og leste om deg på høyre side her, og det igjen førte til at jeg ble enda mer interessert og det igjen til at jeg kommer til å lese mer du skriver 😉

    2. Har troa på at det hjelper,men når jeg prøver å slappe av og holde på en tanke “detter jeg ut”etter et halvt minutt…men vet jeg må øve på det ..men ikke lett å holde fokus …God natt<3

    3. Hmm…omvendt psykologi dette her nesten. Hvis du tror at ikke mange vil prøve, så skal i hvert fall jeg gjøre det. Det er helt gratis og da koster det jo ikke noe å prøve, og man taper heller ingen ting. Du er en liten luring, du 🙂

    4. annebe: Ja, ikke bry deg om tankene, bare slapp av og la de komme de tankene som vil komme men kommer det grublinger, legger du dem på en hylle eller i en skuff med lovnad om å ta dem frem igjen senere. Konsentrer deg om takknemlighet og gode tanker og øv med noen minutter i starten hvis det føles vanskelig:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg