LIVET ER BLITT SÅ RART

Livet mitt er blitt så rart

Så annerledes

Så helt annerledes enn jeg noengang har tenkt

Jeg holder på med ting jeg aldri har trodd var mulig

Jeg har bestandig vært skeptisk til alt jeg ikke kan forstå

Til det som ikke er logisk

Og nå sitter jeg midt oppi det

Store ufattelige opplevelser daler ned i fanget mitt

 

 

Ofte tar jeg til tårer

Ja, ikke at jeg gråter, men jeg blir rørt

Man kommer så nært andre mennesker

Det er så man ser dem rett inn i sjelen

I går så jeg et bilde av et menneske og så en dyp sorg

Sorgen var så stor at jeg fikk tårer i øynene

Vi skulle øve på å lese hverandre

Det er ganske tøffe tak, for man er jo redd

Jeg får prestasjonsangst, en sperre, en frykt

Tenk hvis jeg ikke får til

Tenk hvis jeg bommer helt

Tenk hvis jeg sier ting som ikke stemmer

 

 Likevel tok jeg mot til meg

Jeg lot meg lede

Hvis ting er viktig, kommer egentlig tingene til meg av seg selv

De driver meg frem på en måte

De trenger tilside frykten og så gjør jeg det bare uten å tenke mer

Det får bære eller briste

Jeg “leste” tre personer

Med å lese mener jeg at man ser for seg personen, og sier det som kommer opp

For meg er det gjerne følelser som kommer opp eller ting vedkommende sliter med

Jeg får ikke opp yrkesvalg eller om de er gift eller har barn og sånne ting

Det kommer gjerne barndomsopplevelser

Ting som har satt seg fast i kroppen

 

 

 

I går fikk jeg altså stor sorg hos den ene

Vedkommende føler det stemmer ikke

Likevel er det en drivkraft i oss som fortsetter

Hun føler det er noe som skal frem, trass i at jeg liksom har bommet på oppgaven

I det vi samtaler, får vi opp mer og mer

Jeg får ned beskjeder som skal til henne

Jeg vet det høres rart ut

Helt ærlig, det er rart for meg også

Det dukker opp ord i hodet mitt som jeg så sier høyt

I går kom til og med noen ord på engelsk

Jeg når nesten ikke å tenke, jeg bare sier de

Når det så er gjenkjennende for den andre, da blir du litt matt

Det viser seg at det du fikk ned var riktig likevel

Sorgen var gjenkjennende når den kom frem i lyset

Vedkommende hadde ikke vært bevisst hvor dypt den satt

 

 

Jeg hadde da aldri i mitt liv trodd jeg skulle jobbe med sånne ting

Healing og “lesing” av mennesker og beskjeder fra den andre siden og rensing av energier i hus

Ikke i min villeste fantasi har jeg noen gang trodd at jeg skulle gjøre dette

Jeg trodde ikke det gikk an en gang

Nå er jeg midt oppi det

Og jeg elsker det

Jeg simpelten elsker disse opplevelsene

Det er den mest spennende jobb jeg kunne tenkt meg

Samtidig som den er litt skremmende, for jeg er så redd for å gjøre feil

 

Jeg så takknemlig for at jeg får gjøre dette

Opplevelsene er så store

Dype inderlige opplevelser

Du er så nær et annet menneske når du jobber på denne måten

Man blir så ydmyk til hvordan alt henger sammen

Livet er blitt så rart

Så annerledes

Det er så fint

Jeg blir så glad

I dag

 

 

8 kommentarer
    1. Ja livet snur fort og er ikke alltid som forventet.. Les gjerne historien min, det ligger også en link i innlegget nå til en helt forferdelig hostorie.. Skjønner ikke at mennesker kan bli behandlet slik..

    2. Spennende, skummelt og fascinerende. Ja det er hva jeg tenker om å kunne “lese” folk. Men jeg tror helt klart at noen har evnen til å gjøre det. Stå på og vær glad du kan gjøre dette 🙂

    3. margarites: Jeg gjør det ikke på den måten at jeg spår folk og legger ut om alt mulig. Jeg får bare opp ting som sitter fast i en, opplevelser. Og jeg sier aldri noe om fremtiden:) Trenger å øve mer i trygge former for jeg er veldig forsiktig med hva jeg sier.

    4. Høres fornuftig ut. Jeg ville aldri turt å blitt spådd, og fremtiden vil jeg ikke vite om. Får ta dagene som de kommer å gjøre det beste ut av dem. Det kan nok være godt å få løst opp i gammel “dritt” som lager litt krøll i kroppen, for noen ting bare setter seg fast. Så dukker det opp innimellom, lager kvalm og er umulig å fortrenge. Skulle ønske det fantes en “tappekran” et sted på kroppen, sånn at det man vil fortrenge forsvinner ut for godt. Men så enkelt skal det vel ikke være (og så er det kanskje ikke bare greit å fortrenge det heller, for det finnes der inne et sted)

    5. margarites: En tappekran ja, det kan jeg bruke:) Jeg bruker ofte ulike bilder når jeg skal få folk til å forløse ting. Det rare med sånne hendelser er at vi ikke husker dem lenger, men kroppen husker, så derfor er det fint å få frem minnet så man kan kaste:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg