VERDENS BESTE VERKTØY FOR Å ÅPNE OPP FOR ÅNDELIGHETEN DIN

Det er så mange nå som spør meg om hva de skal gjøre

De kjenner på kroppen at noe skjer

De ønsker å utvikle sin åndelighet

De spør om gode råd til hvordan de skal gå frem

 

Det beste og enkleste rådet jeg kan gi noen er meditasjon

Begynn å meditere

Føles det vanskelig,så bli med på webmeditasjoner

Begynn med noen få minutter i gangen

Det gir kroppen den roen den trenger

Da kommer også svarene og ledetrådene

Man blir nemlig ledet av sitt eget hjerte

 

 

 

Ikke stress

Åndelig utvikling kan ikke presses frem

Det må komme gradvis

Noen ganger føler man at man står stille

Da må man bare stole på at det skjer det som skal skje

Og det skjer akkurat til riktig tid

 

 

Mange føler at de får ikke til å meditere

De gir opp

Det er fordi de forventer så store opplevelser

Det skal bli helt stille i hodet

De skal ha magiske reiser og åpenbaringer

Meditasjon må ikke være sånn

I mitt hode er det aldri stille

Tanker kommer og glir forbi

Ofte får jeg ikke svarene heller mens jeg mediterer

De kommer etterpå, når jeg er i dusjen, eller pusser tenner eller går til sengs

Når jeg ikke prøver å tenke

Når man blir mer erfaren, kan man gå i transe og får store opplevelser, men man kan ikke tvinge dette frem

Det kommer av seg selv akkurat når det skal

Meditasjon er så mye mer enn det

Ha ingen forventninger annet enn at du skal ha en rolig stund

Begynn med to minutter

Klarer du mer, fint

Hvis det er nok, så er det fint også

Det viktigste er at du kommer i gang

Sett på alarm på telefonen

Nå er det meditasjonstid

I dag

 

På siden min er det noen linker til personer som har livemeditasjoner på Internett. Det koster ikke noe å være med. Du må ikke høre på alt hvis du ikke ønsker det, følg hjertet. Du må heller ikke lytte til ordene , men det er fine energier hvis man ønsker å meditere og kanskje snapper man også opp noen ord som kjennes helt riktig ut

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg