ENERGIFREKVENSER

Jeg snakker en del om frekvenser når det gjelder energier

Det kan være vanskelig å forstå

Vi må bare egentlig tro

Jeg kan jo også ta feil

Kanskje er det ikke sånn i det hele tatt

Men jeg tror det

 

Å forklare disse frekvensene er ikke så enkelt

Det er som når du tuner radioen din inn så du får best mulig signal

Noen dager ligger forholdene til rette for gode, klare signaler

Andre ganger skurrer det og blir aldri helt klart

Når man begynner å kjenne energiene fysisk på kroppen, merker man det også sånn

Enkelte dager er energiene sterke, andre dager merker man ikke noe

Når man healer, kan de ofte være så sterke at man blir nesten helt lammet

Man lukker øynene og føler at man vil ikke åpne dem igjen

Men plutselig slipper det taket i en igjen

Selv om man er i en sånn tilstand, hører en alt rundt seg

Det er og lettere å få inn ting når man er i denne lett transemodusen

Opplevelser, spørsmål å stille, den andre siden, osv

 

 

Frekvenser på energier gjør også noe annet for kroppen

Positive, gode tanker og følelser, skaper høye frekvenser

Disse skaper gode vibrasjoner for kroppen

Man er i godt humør, man føler seg bra og flyter som på en bølge

Alt ordner seg for en

Det legger seg til rette helt mirakuløst

Vi holder oss også friskere, hvis vi klarer å ligge høyt i energifrekvens

Det er derfor så viktig å prøve å tenke positivt

 

Det forskes mye på dette nå

Er man positiv, gror sår fortere

Man kommer seg raskere etter operasjoner

Allmenntilstanden bedres

Immunforsvaret blir sterkere

Alt i alt har vi det bedre

Er man på lavere frekvens, startes negative kjemiske reaksjoner i kroppen

Alt blir tyngre og vi blir lettere syke

 

Hvis dette er vanskelig å forstå, er det kanskje en ide å tenke litt etter

Er det ikke sånn at når man er frisk, i godt humør og koser seg, så ordner alt annet seg også

Når man er litt sur, negativ, så baller det på seg med negative hendelser

Var det ikke nok nå liksom, så skulle vi få dette også

Er ikke det typisk, sliter jeg ikke fra før, og så skjer dette

Vi tiltrekkes det vi fokuserer på

Negative frekvenser tiltrekkes mer negativt

Klarer du å være positiv, er du høyere oppe og tiltrekkes mer det som er bra

 

 

Nå sier du kanskje at ting skjer likevel

Ja, det gjør de

Noen ting er uungåelige

Men det er fint å holde det til et minumum

Det er også lurt å klatre fortest mulig opp igjen, når man har vært nede

Sitter du på toppen av klatrestativet, har du bedre utsikt og alt ser bedre enn ut, enn om du sitter nede i sandkassa

Man er mer konge på haugen når man er høyt oppe

Det gjelder fysisk i kroppen også

Noen personer er lettere å være sammen med

Man føler seg vel sammen med dem

De går på høyere frekvenser som gjør at det er lett å være nær dem

 

 

 Nå vet jeg ikke om frekvenser ble noe lettere å forstå av dette

Det beste hvis man vil lære er å starte studiene selv

Prøve å gi ting en positiv vinkling

Arrestere seg selv når man blir dratt med i en negativ sfære

En klage over alt som er galt i livet sfære

Snakke om al elendighet som finnes

Da drar en seg ned på et øyeblikk

Er du litt dårlig form, synes skikkelig synd i deg selv

Klag høyt og tydelig over hvor ille alt er , og vips så føler du deg enda dårligere

Prøv heller å snu hvis man oppdager at man nå er negativ

Det betyr ikke at man ikke skal reagere når noe er galt og det må gripes inn

Men man kan la gå det som man ikke kan endre

De tingene som ikke blir bedre om man snakker dem i hjel

Dra heller frem alt det som er bra

Det gjør mye bedre for kroppen

Det er også smittsomt så det blir bedre å være din venn

I dag

 

 #healing #energier

10 kommentarer
    1. Jeg skal prøve å være mer positiv! Jeg føler at jeg er det, men man kan alltid bli bedre. Lettere på jobb enn hjemme kanskje, så jeg får ta med meg en del av positiviteten min fra jobb og hjem hit. Ser godt hva du mener. Ha en fantastisk dag 🙂

    2. margarites: 🙂 Takk det samme, ha en flott dag:) Ingen av oss klarer å være positiv bestandig:) Hvis du ikke allerede gjør det, anbefaler jeg deg å lære deg å meditere. Det er et fantastisk verktøy for at kroppen skal ha det bra

    3. Jeg mediterer ikke, tror jeg har prøvd en gang, å bare sitte å gjøre ikke noe. Glemmer at det kan være fint. Så kanskje det er noe jeg kan prøve å få litt rutine på sånn av og til. Som regel begynner tankene å fly til alt mulig praktiske gjøremål om jeg prøver å “tømme” hodet. Øvelse gjør mester 🙂

    4. margarites: Ja, begynn med noen få minutter i gangen og ikke tenk du skal tømme hodet, mitt blir aldri tomt:) Jeg lar bare tankene fly gjennom hodet, det er da svarene kommer også, på ting jeg undres over:)

    5. Jeg er så enig med deg. Det er ikke noe poeng å sture over ting man ikke kan gjøre noe med. Og er man lei seg, deprimert, så bør man prøve å ikke BLI i det, etter man har sørget normalt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg