HEALING OG FJERNHEALING

Healing er for meg arbeid med energier

Mange synes det med energier er vanskelig å forstå

Og det er jo litt det

Man må bare tro at det finnes

Og når man så erfarer det selv på egen kropp, blir det lettere

Man når hverandre faktisk gjennom noen strenger som ikke er synlig

Lyd og lys går også i bølger

Både lyd og lys brukes til healing

 

En kveld sendte jeg fjernhealing til en person

Jeg får opp ei lita jente som er vitne til en brann, og er redd

Jeg spør vedkommende om det er tilfelle og det er det

Jeg vet da at da er dette er en opplevelse som har satt seg i kroppen som frykt

Frykt skaper spenninger og spenninger skaper sykdom

Jeg forstår flere ting ut fra den hendelsen

For det første dette at vi når hverandre via energiene

Om det så er på andre siden av kloden

Hvis ikke, kan ikke jeg få tak i disse opplysningene fra en person jeg ikke kjenner

Det andre som slår meg, er forskjellen mellom healing og fjernhealing

Den forskjellen er viktig

 

 

Ved healing har jeg vedkommende hos meg

Hvis jeg da ser et barn som  er vitne til en brann, så kan jeg spørre direkte

Ved å bli bevisst det man har opplevd, kan man lettere legge fra seg minnet

Løse opp de spenningene som sitter der fra den opplevelsen

Ja, ingen garantier, men ofte går det fint

Det er også store, fine opplevelser å være vitne til

Er det mye som ligger der, anbefaler jeg fagpersonell

Jeg er jo ikke psykolog

 

Jeg ser nemlig mer og mer hvordan disse opplevelsene i oss skaper sykdom

Jeg har opplevd at smerter sklir ut av kroppen når ting forløses

Mye kan forsvinne ved fjernhealing, betennelser, osv

Men å jobbe med kroppens minner, er vanskelig

Et annet viktig aspekt er selvhealing

Når man selv er tilstede hos healer, virker det på meg som man jobber mer bevisst selv, for å bli frisk

Tankens kraft er undervurdert

 

 Likevel er fjernhealing et ypperlig redskap

Det gir ro i kroppen, smerter lindres, betennelser dempes, bedre søvn

Det kan være at det er nok til at de spenninger man har, løser seg opp

Alt er nemlig energi

Fortettet energi skaper spenninger i kroppen, det blir stopp i energibanene og etterhvert får vi vondter

Både vanlig healing og fjernhealing er ypperlige verktøy

Dette er kun mine tanker om emnet

Om det stemmer, er opp til hver enkelt å finne ut

I dag

 

#healing #fjernhealing #energier

4 kommentarer
    1. Ja her kom det et innlegg om energier. Jeg vil fortsatt skjønne sånt, og gjør det nok mer etterhvert, men “topplokket” mitt skjønner bedre ting som det “ser”, som er mer konkret…. Men jeg gir meg ikke. Jeg motarbeider kanskje meg selv litt, når jeg vil forstå noe som hjernen min ikke helt skjønner. Skeptisk kanskje, men jeg tror absolutt det er mer mellom himmel og jord enn det vi ser og forstår. Jeg kommer etter, det tar bare litt lenger tid. <3

    2. Det er så spennende det du driver med. Og nå har jeg jo hørt en bok som inneholdt litt om sånt….. Bliir litt giret av sånt. Og tenker jeg skal finne frem tarotkortene igjen, og kanskje trekke dagskort… Og så skal jeg på neste alternativmesse i Bergen 🙂 Gøy å lese din beskrivelse av energier og fjernhealing. Gøy å prøve å forstå det litt bedre 🙂 takk:)

    3. Min matgale verden: Så bra, kjekt hvis jeg kan inspirere. Er jo litt redd folk blir lei,hehe. Det kom et nytt innlegg akkurat nå :))Ja, kanskje skulle jeg vært i Bergen på messe, hmmm tenke tenke:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg