JEG SKIFTER KANAL

 

Det er så mye jeg ikke forstår

Om menneskets tanker og gjøremål

Hvofor søker vi ikke fred

Fred i hjertet

Fred i sjelen

Det er jo der lykken ligger

Klar for henting når vi måtte ønske

 

Men nei

Istedet dras vi mot drama og uenighet

Skittkasting frem og tilbake

Skal tro om man spør seg selv hva man her vil vinne

Det kommer ingen vinnere av ufred

Forsvar og angrep, forsvar og angrep

Hvorfor kan ikke hver enkelt se seg selv

Hvorfor er det bestandig så enkelt å se hva andre gjør

 

Det er så mye jeg ikke forstår

Inni meg sitter en sjel og lengter etter fred

Ingen hissige stemmer, ikke uro og bråk

Bare fred og ro og indre stillhet

Det er jo så velgjørende

Det er utenfor min tankegang at ikke alle ønsker seg det

 

Jeg er blitt flink til lå lese energier det siste året

Kroppen min fornemmer fort hvem som har negative vibrasjoner

Heldigvis har jeg jobbet hardt og godt med meg selv

Mine energier svinger derfor på en høyere frekvens for tiden

Jeg lar meg ikke uro av litt skurring på  andre kanaler

Det er nemlig mulig å skifte kanal

Man kan vri litt på knappene og få inn en man liker bedre å høre på

Man trenger ikke å ta inn de signalene til programmer man ikke liker

Hvis jeg tuner meg inn på en frekvens jeg kjenner kroppen min protesterer på, ja da skifter jeg kanal

Det er så deilig

Tenk å kunne bestemme selv

I dag

 

8 kommentarer
    1. Jeg bruker å si når det kommer opp ting jeg ikke vil høre.
      Man skal feie for egen dør, før en begynner med andres, og vær imot andre som du selv ønsker bli tatt vare på.
      Ganske enkel regler å forholde seg til, og jeg har i alle fall sluppet unna mye tull på grunn av dette.
      Alle kan vi trå feil, men da må vi si unskyld og gå videre. Glemme det som har vært, og lære av det.
      🙂

    2. Jeg tror nok alle ønsker seg fred og fordragelighet egentlig, men det er så mye menginger om hva DET er…og når det viser seg at andre folk ikke har lik tankegang om så mye enn det som er i våre egne hoder, så er det lett at det blir noe ulming og skurr på nettet… spraking i høytaleren osv. Synd, men jeg tenker at JEG kan bare endre meg selv, og ingen andre 🙂 Ha en fin dag Mariann 🙂

    3. Tror det er en treningssak å kunne skifte kanal, men helt sikkert mulig å få til. Med litt øvelse, og positive tanker som overgår det negative, så kan man bestemme selv hvordan man vil ha det. Til en viss grad i allefall. Mye starter med en positiv holdning. Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg