LIVET GLIR FORBI MEG

Av og til føler jeg at livet glir forbi meg

Jeg er ikke med

Jeg svever rundt der litt uvirkelig

Jeg er ikke tilstede

Jeg er i min egen lille boble

Samtidig får jeg ikke til å være der heller

Jeg går kanskje litt ut og inn av den

Virrer frem og tilbake uten å klare å feste meg hverken med det ene eller andre

 

Dagene kommer og går

Det skjer fort

Hva gjør jeg

Følelsen av ikke å gjøre noe

Bare virre rundt

Rundt i noe jeg ikke helt får tak i

 

 

 

Hvor er jeg hen egentlig

Lever jeg fullt ut

Hvorfor gjør jeg ikke mer

Hvorfor er jeg så uvirksom

Hva venter jeg på

Hvofor kan jeg ikke bare lene meg tilbake og være

Være tilstede i nuet

Ta ting som de kommer

 

Okei, at jeg er litt uvirksom

Litt rastløs

Men hvor blir dagene av

Hva fyller jeg dem med

De forsvinner så fort

Jeg føler jeg begynner på en ny uten å ha utnyttet den forrige

 

Livet glir forbi meg

Jeg får ikke tak i det

Jeg søker

Ja, gjør jeg det

Kanskje jeg ikke tar meg tid

Kanskje jeg hele tiden venter på noe,  istedenfor å være

Kanskje jeg må lære meg å godta

Godta at sånn er det nå

Jeg virrer litt rundt

I dag

 

 

 

4 kommentarer
    1. Kanskje du går og tror at du IKKE utnytter tiden, dagene…men at du faktisk GJØR det.. Det er kanskje ikke mulig å være HELT i kontakt med støpselet til enhver tid? At dette her er faktisk NOK, eller det maksimale av hva man forvente av tilstedeværelse? Ikke vet jeg…bare spør? 🙂 Ha en fin dag, med eller uten kontakt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg