HA EN INSPIRERENDE OG FLOTT DAG

Jeg digger facebook

Ja, jeg gjør det

Der kan man samle seg en arena av mennesker som hjelper en å løfte

Løfte både humør og selvfølelse og glede

Rollen vi spiller hver enkelt av oss, er mye større enn vi tror

Vi tror kanskje at vi ikke kan bidra med noe

At alt må være så stort, men sånn er det ikke

I dag ble jeg inspirert av disse ordene fra en facebookvenn

Han skriver så mye fint og på en så lettfattelig måte

Han inspirerte meg i dag, dermed løftet han mine energier

Hvis jeg nå klarer det samme med flere, brer det seg som ringer i vann

Er dere klar for å være “den gode fremmede personen”

I dag

 

Endre Seljelid:

Når vi gir fremmede folk litt positiv oppmerksomhet, f.eks et vennlig smil, holder døra oppe for dem eller hva som helst, løfter vi deres ånd, vi kan dempe en lidelse og styrke deres tro på menneskeheten. Det vi bokstavelig talt gir dem varer bare et lite øyeblikk, men det kan bidra til noe positivt som kan vare livet ut. Det finnes ikke noe slikt som en liten handling av godhet. Hver eneste handling vi gjør skaper en energi uten en logisk slutt. Måtte vi alle være “Den gode fremmede personen” oftere.

Ha en inspirerende og flott dag

 

4 kommentarer
    1. komme seg ut og nyte det en ser. Tørre og opleve det ikke minst. hvordan en møter andre er så viktig, og ikke minst hvordan det påvirker en selv.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg