HEALING UTEN LOV

Når man er healer finnes det noen etiske regler

Man kan ikke heale noen som ikke har gitt sin tillatelse

Dette er en regel jeg  må forholde meg til

Likevel har jeg gjort meg opp noen tanker om akkurat  dette temaet

 

Jeg tror nemlig at healing er en avtale mellom en kropp og universets energier

Jeg tror ikke at en healer på noen måte kan gripe inn i den kontrakten

Jeg tror at hvis en kropp ikke vil ha healing, ja da er det helt umulig å heale den

Nettopp fordi en healer ikke kan bestemme noe som helst

Hvis du går til legen og får medisin og blir frisk

Da går ikke  legen ut og reklamerer for at jeg gjorde han frisk

Det er medisinen som gjorde han frisk

Sånn er det med healing også

Det er energiene som jobber i en kropp, ikke healeren

Healeren bidrar kun til at energikanalen blir så åpen som overhodet mulig

 

Det jeg ikke har kommet helt frem til er hvorfor vi har bruk for andre mennesker for å gjøre oss selv hel

Kan vi ikke bare koble oss på de energiene og få dem likevel

Selvhealing

Det skal gå an, men få er flinke til den biten

Tanken min er at energiene må jordes

Det skjer gjennom menneskene

Kanalen blir sterkere når man er flere sammen

Deretter er opp til kroppen som mottar energiene å bruke dem

 

 

Jeg har og noen sære tanker om det å sende gode tanker

For meg er det nesten i samme bane som å sende healing

Men det er nemlig lov

Det er lov å tenke på folk og ønske dem god bedring eller at alt skal gå vel for dem

Jeg tror at i det øyeblikket vi åpner opp for den gode tanken, følger energiene med på veien

Hvis vedkommende ønsker å ta imot de

Energiene blir kanskje ikke så sterke som når man er i samme rom

Eller blir de det

Det er ikke sikkert at healingkraften blir målt etter hvordan vi føler energiene på vår kropp

Og hva vet vi om hvor sterke de må være for at de skal virke

Det kan hende at gjentatte ganger med gode tanker fra ulike mennesker, kan ha like god virkning

Det er nemlig heller ikke opp til oss å styre

Det er også en avtale mellom en kropp og de universale energier

 

 

Jeg må holde meg til disse reglene

Sånn er det bare

Men jeg føler at de hører hjemme i en annen tid

En tid der vi ikke helt forstod hva healing egenltig var

Og der man kunne ta ære og berømmelse hvis folk ble friske

En tid da healing var noe overnaturlig noe

Det er da vi skal huske at det skjer mirakuløse helbredelser blant de som ikke går til healer også

Plutselig er de bare frisk

Helt av seg selv

Da har de vært flinke til selvhealing

Da har de utnyttet til fulle kraften det er i energiene

Hurra for dem

I dag

 

 
#healing

6 kommentarer
    1. oyyyy jeg leste ALT for første gang.. hehehehe du skjønner jeg strittet kraftig i mot da jeg begynte å lese, men leste videre.. Det har du sannelig rett til.. Gode tanker er lov, men ikke gode healing energier uten den andres tilatelse.. hmm joda jeg ser den delen også, men gode tanker er også healende.. så! Ja hva skal man si… Bra innlegg, og godt skrevet:)

    2. Levepositivt: Takk:) Ja, det er litt nye tanker og foreløbig tror jeg at jeg er ganske alene om å tenke sånn, men det var jeg den tiden jeg påstod at vi alle hadde healingevner også:) Det var ikke mange som var enige da heller:) Jeg tror at vi liker å tro at vi kan hjelpe andre, det er egoet vårt som gjerne vil det, men når det kommer til stykket er det ikke noe vi kan gjøre for andre, annet enn å åpne kanalen vår så energien får komme til jord………..tror jeg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg