VAKRE BILDER – Takk

Kristin Børresen – Paintings

 

Jeg samarbeider med flere kunstnere

Ja, jeg velger å kalle dem det, selv om de er forsiktig med å bruke den tittelen

Jeg får lov til å låne deres bilder og sette tekst på dem

Bildene blir publisert i bloggen min og på Lillasjelsiden min på facebook

Det er ikke noe selvfølge at man får låne

Når man bruker kreativiteten sin og maler et bilde, har man tanker bak

Når en annen så setter tekst på de bildene, kan det bli helt feil

Jeg er derfor takknemlig overfor alle de som låner bort bildene sine

 

Martha Sofies bilder


Eivor Johansen

Vigdis T.Mølmann

Solveig Rimstad

Eva-Christin Hillestad: Evas Akvareller

Akvarellmaler Hanna Jakobsen

Frode Nybø, Nybs

Torill Øines

Anne Grete Stave

Hvis noen andre er interessert i å låne ut bilder til Lillasjel, ta gjerne kontakt med meg.

Jeg samarbeider også med mange som fotograferer.

De vil bli presentert ved en senere anledning, er ikke plass til alle samarbeidspartnere i et innlegg:)

Og skulle jeg glemt noen, så bli ikke fornærmet ,men si fra ,så skal de få sin plass i galleriet de også

6 kommentarer
    1. Så mye vakkert. Flotte bilder, og “edle ord”, flotte skatter du foredler og deler her inne 😍🙈🙊😘 uttryksfulle bilder og ord, gjør inntrykk i det indre, og får gode verdier til å gro ❤️

    2. Ja, du har mange fine bilder hos deg, og det er jo en fin måte for folk å få vist sine bilder på også. Synes det er lurt jeg 🙂 VInn-vinn det 🙂 Ha en fin kveld Mariann <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg