NY KRAFT

Kristin Børresen Paintings

 

Det er som om en ny kraft har inntatt kroppen min

Jeg vet ikke helt hva som skjer

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det

Sjelen min smiler

Det ser jeg

Hjertet mitt smiler også

Det kjenner jeg

 

Det er som om en ny kraft har inntatt kroppen min

Den endrer seg

Jeg smiler

Det kjennes så rart

Litt merkelig liksom

Det skjer noe rart med hodet også

Ja, det har jo bestandig vært litt merkelig da

Men nå er også det i endring

 

Det er som om en ny kraft har inntatt kroppen min

Det kjennes i alle lemmer

Sjelen min smiler

Den er glad

Den sier at den får kommer mer frem

Den trives

Hjertet mitt hopper av glede

Det sier at det er så herlig når jeg lytter til det

Det har så mye det skulle ha fortalt meg

 

Sjelen min smiler

Den er glad

Den sier at nå holder jeg på å finne veien

Den holder på å åpne seg for meg

Jeg er på rett vei

Det er som om en ny kraft har inntatt kroppen min

Det føles så rart, så annerledes

Det kribler overalt

Jeg smiler

Noe holder på  skje meg

Jeg tror det har et ord

Jeg tror det heter å bli frisk

I dag

 

Lill Beate Bru Flensborg

Lill`s Kunst og Foto

6 kommentarer
    1. frodith: Ja, nå går det endelig fremover, nå har jeg kuttet Levaxin og går kun på armour, må kanskje regulere litt mer ettersom levaxinen går ut av kroppen , men nå krysser jeg fingrene.:)

    2. Herlig, Mariann 🙂 godt å høyre.. Deilig, fantastisk følelse.. Godt å la det kome og overta i kroppen.. Deilig !! VIktig å finne nytt fokus, ny veg, ny retning, kjenne endring, retning… Kor kjekt !!!!! Ha ein nydeleg laurdag no !! Unner deg verkeleg det !!

    3. Hei Mariann: I dag trur eg du har treft spikaren godt på hovudet. Spesielt teksten på det første bildet synes eg er kjempegod. Elles heng resten godt saman med den astrologiske perioda vi er inne i no, som også kan vere litt opp og ned, slik eg har fått meg det forklart. Men stjerneteiknet du er fødd under, er viktig.
      Så takk for eit godt innlegg, også i dag, og ha ei god vårhelg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg