TANKER OM HEALING, del 3, fjernhealing

Fjernhealing

 Jeg gir også fjernhealing

Det er  for mange en merkelig sak

Vanskelig å forklare, men det er egentlig ganske enkelt.

Hvis man tenker seg healing, at man må legge hendene på, da er fjernhealing vanskelig å forstå.

Hvis man derimot tenker seg healing som energier, blir det lettere.

Selv om det fortsatt er litt sånn spooky hvordan man kan sende tanker gjennom luften.

Jeg skjønner at det høres rart ut

 

Det har jo vært sånn bestandig.

Folk ringte til Marcello Haugen og fikk hjelp.

De ringte til Snåsamannen og fikk hjelp.

Disse var kjempesterke kanaler for healing.

Snåsamannen er jo en ener i sitt fag.

Han er en mektig kanal og han er jo veldig synsk i tillegg.

Jeg hørte nettopp en historie i dag om han.

En mann var hos han for han hadde vondt i ryggen.

Han hadde sjåfør og han ventet utenfor.

Snåsamannen sendte med han en beskjed til sjåføren.

Han skulle se på bremsene på den nye traktoren sin, for det var noe galt med dem.

Det stemte, det kunne gått galt.

 

 

 

Når man snakker om det åndelige mennesket, så sier vi ofte at vi er ett.

Det kan høres veldig svada ut.

Igjen kjører jeg på med logikken.

Hvordan kan Snåsamannen vite at den andre, som han ikke hadde møtt, hadde kjøpt seg traktor, hvis han ikke nådde tak i den informasjonen?

I en datamaskin er alt lagret på harddisken.

Hos oss mennesker må også alt være lagret et sted.

Alt er energi, og alt er lagret.

Det er derfor vi kan få tak i de opplysninger vi trenger.

Det betyr ikke at man kan se inn i andres hode og lese akkurat hva de tenker.

Det betyr bare at plutselig daler viktige opplysninger ned i hodet vårt.

Vi bare “vet” at sånn henger ting sammen

 

 Alle har vi intuisjon eller magefølelse som mange kaller det.

Noen ganger bare “vet” du ting.

Du kan ringe til noen, akkurat i det de skal ringe deg.

Du tenker på noen, det ringer på døren og der står den du har tenkt på.

Alt dette handler om det samme.

Alt som skjer er lagret i energier, og du plukker ned disse energiene.

Disse evnene kan øves på og man blir flinkere og åpnere.

Det rare med disse energiene er at de blir heller ikke borte.

Det er derfor vi kan ha kontakt med “den andre siden” , som vi liker å kalle det.

Det skal jeg skrive mer om senere.

 

 

Når man da sender fjernhealing,”møtes” energiene til den som sender og den som mottar.

Du hører ofte folk si at det gjør så godt å vite at noen tenker på en, når en har det vondt.

Hvis du sender gode tanker til en du vet har det tøft, da sender du egentlig healing.

Dine gode tanker møter energiene til den du tenker på, og det vil lindre

For at jeg skal forstå ting, må jeg plukke det fra hverandre.

Hvis healing kun var varmen fra hender, da ville det vel ha hjulpet med en varmeflaske?

Den er jo også varm.

Det er deilig å kjenne varme der det gjør vondt, men det er ikke varmen i seg selv som healer.

Det er energiene.

Henger du med?

Jeg tror nok at for noen hundre år siden ville folk ikke trodd deg hvis du sa at man kunne skrive tegn på en sånn dings og så ville de ordene nå frem til den andre siden av kloden i samme øyeblikk som du hadde skrevet dem.

Tenk hvilken motgang de møtte de oppfinnerene som fant opp telefonen, strøm, fly, datamaskin, radio, fjernsyn, film,osv

Eller hva når jorden var flat?

I dagens samfunn er vi vant til alle de tekniske dubbedingsene vi har rundt oss.

I forhold til det, er fjernhealing en enkel sak.

Vi sender energier på frekvenser i luften, akkurat på samme måte som vi kan sende andre signaler.

Høres ikke det logisk ut?

I dag

 

 

4 kommentarer
    1. Per M: Hva med bevisstheten ja, du sier noe du. Å være bevisst er veldig viktig. Ofte er det mye vi gjemmer som vi selv ikke ser, men jeg tror alt kommer til sin dag akkurat når det er riktig for oss.:)

    2. Veldig godt skrevet, godt å lese dine kloke tanker en sen søndag kveld. Du ga meg noe å reflektere over nå, jeg vet jo at det er slik, men jeg klarer ikke å forklare det akademisk.. Jeg vet jo hva jeg selv opplever og ser, men det er vanskelig å formidle. Takk, kjære deg :-*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg