STENG MEG NÅ IKKE INNE IGJEN

Disse ordene kom minuttet etter ordene i dette innnlegget Ord fra sjelen

De varer nemlig ikke så lenge disse øyeblikkene, ihvertfall ikke foreløbig

Bildet Inger M. Lefstad. Tekst Lillasjel

 

Steng meg nå ikke inne

Jeg har akkurat sluppet ut

Ut i friheten

Ut i lyset

Nå er jeg her

Ser du meg

Kjenner du meg

Endelig er jeg ute

Hvor har jeg vel lengtet

Lengtet etter denne dagen

 

Steng meg nå ikke inne igjen

La meg kjenne lyset

La meg få være den jeg er ment til å være

Det er du som sitter ved makten

Steng meg nå ikke inne igjen

Borte fra  livet ditt

Jeg er jo deg

Det er jo jeg som er deg

Den du er ment til å være

Jeg er sjelen din kjære

Steng meg nå ikke inne igjen

I dag

 

Bilde Martha Sofies Simonsen

Tekst Lillasjel

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg