HEALING FRA ENGLENE

Bildene i dag er lånt fra Lill`s Kunst og Foto, Lill Beate Bru Flensborg.

Ta dere en tur inn på siden hennes, hun har utrolig mange fine bilder

Tekstene er mine egne

 

Healing fra englene ja

Ja, nå er jeg ikke så sikker enda på at jeg tror på engler

Eller jo, jeg gjør vel det

For meg er det vel egentlig et navn

Et navn på noen deilige energier

Universell energi

 

Men vi kan kalle dem engler

Det er jo et fint navn

Det forbindes med noe godt noe

Kjærlighet

De kommer med gudommelige budskap

De hjelper oss hvis vi ber om det

Og de gir oss healing

 

Det tror jeg på

Det kan jeg forholde meg til

Men det tok mange år ja, før jeg trodde det kunne være tilfelle

Det høres jo litt sykt ut

Jeg har forståelse for at mange ikke tror

Men jeg tror

 

Jeg får mye healing

Jeg har mange venner som sender meg gode tanker

De kjenner jeg ofte på kroppen

Jeg får en tyngdefølelse,  kjennes nesten som om jeg er halvfull

Er energiene sterke nok, kan jeg nesten ikke klare å røre meg

Jeg sitter og ser ut i luften helt paralysert

Ja kanskje jeg ikke kan holde oppe øynene en gang

Har jeg dem lukket, klarer jeg liksom ikke å åpne dem

Det er en merkelig følelse

Jeg hører alt som skjer rundt meg, men er i min egen lille boble

Men du og du hvor det er deilig

Som er rus

 

Når jeg får engleenergi, da kjennes det annerledes ut

Det begynner med en prikking på venster skulder

Nesten som om noen banker på deg veldig lett, med fingrene

Sier liksom hei hei ,her er jeg

Så brer varmen seg over hele skulderpartiet

En behagelig varme

For de som har fått massasje, så kjennes det nesten sånn ut

Sånn god og varm og avslappet

Så brer det seg ofte til magen

Jeg siger tilbake og kjenner at hele kroppen min glir inn i et annet modus

Jeg blir avslappet

Jeg blir rørt, og glad og takknemlig

Av og til renner tårene i ren og skjær lykkefølelse

Jeg  kan ta meg selv i å sitte og smile fåret ut i luften

Merkelige greier

Jeg skjønner at folk ikke tror

De tror ikke, fordi de har ikke kjent det

Har du først fått kjenne denne følelsen av velvære

Kjent kjærligheten og takknemligheten fylle hjertet ditt

Da sukker du bare tungt

Lener deg tilbake i godstolen

Og sier TAKK

I dag

 

 

6 kommentarer
    1. I min verden finnes engler. Jeg har møtt de mange ganger i forskjellige settinger og i ulike skikkelser. Man er ikke i tvil verken i kropp eller sinn når man har sett og møtt en engel. <3

    2. Det er litt sånn med meg og, foreløbig et ord men jeg er skeptiker men likevel åpen, så jeg vil gjerne ha håndfaste bevis liksom:) Men jeg lytter til de som har sett og jeg tror jo på dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg