ENERGIENE ER I ENDRING

Energiene er i endring

Ja, nå kommer enda en sånn sær åndelig greie

Hopp over, hopp over, alle dere der ute som ikke tror

Alle dere som ikke tror at vi alle utstråler energier

Energier som andre kan plukke opp

 

Jeg befinner meg på en reise i den åndelige verden

For tiden lærer jeg om energier

Både blant de som går på jorden i menneskesko og de som har gått over

Disse energiene er nemlig ikke likedan

De kjennes forskjellig ut på kroppen

 
I dag skal jeg snakke litt om de levende menneskers energier

Kan også være litt interessant for dere som ikke tror

Dere har kanskje opplevd at dere møter noen dere ikke liker

Dere trenger ikke å ha snakket med vedkommende før

Dere har aldri møttes, og likevel kjenner du at du vil ikke være sammen med denne

 

 

Likedan når du kommer inn der noen bor

Det er ikke noe koselig å være der

Jo da, de kan ha det så fint som bare det, men du trives ikke

Ja, nå kan det ha med å gjøre at det finnes energier der fra åndeverdenen, men det var ikke de jeg skulle snakke om

Som vanlig sklir jeg ut

Fingrene drar avgårde på tastaturet

De er liksom på sin egen reise

 

De menneskelige energier ja

Det var der vi var

Du liker ikke noen

I og med at jeg har åpnet mye mer opp, er jeg  mer følsom enn før

Jeg vet bare inni meg ting

Jeg skygger unna de som sender ut energier jeg ikke liker

Disse kan også føles om man ikke er i samme rom

Jeg treffer jo mange online, gjennom grupper på facebook

Da er det enkelte jeg bare kjenner  på kroppen at jeg skal unngå

 

Nå skjer det imidlertid en endring

Det er så rart

Jeg har oppdaget at flere av de jeg har kjent negativitet hos, har endret seg

De har blitt mildere

De er ikke så hard lenger, de har latt på en måte forsvarsveggen sin falle litt

De slapper mer av, er ikke i angrepsposisjon

Ja, jeg tror at det er ofte det som skaper negativitet

Man har vært utsatt for opplevelser som gjør at kroppen er i alarmberedskap

Man er klar til å gå i forsvar

Automatiske forsvarstanker styrer hele kroppen

24 timer i døgnet er de på vakt, i tilfelle noen angriper dem

Angrep er jo det beste forsvar, sies det

Hvis vi angriper først ,ja da er vi tryggere, tror hodet

 

 

Nå kjenner jeg at dette endrer seg

Disse menneskene holder på å senke garden

De tar mer inn det gode

De har kjempet en kamp inne i seg, som de nå kjenner de kan la være

Ja, jeg tror ikke de er klar over det selv

Det skjer nok ubevisst

Og noen kan jo si at det kun er noe jeg innbiller meg i mitt tullete hode

Det kan det jo og være

Men jeg tror ikke det

Jeg tror vi er på vei til sakte men sikkert, millimeter for millimeter, å snu verden

Blir neppe i min generasjon, men det må starte for at det skal skje noe

 

Vær klar over at her kan alle bidra

Hver en positiv og glad tanke som sendes ut i periferien, blir tatt i mot av andre

Vi kommuniserer mer telepatisk i dag, via følelsene våre, vi tar inn hverandres sinnstemninger

Tenk derfor over hvilke tanker du vil putte i verdenssekken

Sekken med alle energiene

Jo flere gode tanker som kommer i den sekken, jo større blir den

Det brer seg som ringer i vann

Hver en dråpe som faller i vannet skaper en ring

Mange dråper ,større ringer

Hvilke dråper vil du dryppe i verdenshavet

Den store bevisshetsendringen er i gang, til gode for oss alle

I dag

 

8 kommentarer
    1. Gansker rart det der med hvordan noen menneskers energi bare lyser utenpå, og du kan merke den hvis den er negativ også 🙂 uten å ha pratet med de…

    2. Jeg brukte bestandig og gå slik at jeg ikke gikk på den type energi før.
      Om jeg merket at de var kalde endret jeg bare retning, og havnet jeg i samme rommet ble jeg i alarmberredskap.
      Det har skjedd at jeg har måtte endret min mening om akkurat den harde typen. Når jeg har blitt presset, så er det tydlig at jeg selv sender ut noe.
      Dermed går andre i alarm beredskap.
      Rart det der.
      Min aller aller beste venninne hun likte meg rett og slett ikke da hun møtte meg. Hun brukte mange månder på å faktisk like meg. En gøy historie alt i alt, men jag gav aldri opp. Noe med henne dro meg mot henne, og jeg var villig til å gi den kalde og harde jenten en sjanse.
      I dag er det ikke et annet menneske jeg stoler mere på og likedan den andre veien. Det har gått snart 14 år, 14 år med masse gleder, og hjelpsomme stunderr. Gråt og sinne. Men mest av alt det at jeg vet at hun er der for meg.
      Hun var en jeg ikke hadde brukt tid på før, og hun blomstrer nå. Mennesker rundt henne ser at her er det store endringer.
      Jeg kjenner at jeg smiler når jeg tenker tilbake, og av og til er det kanskje slik. Speiler energien seg når den går ut på søken?

    3. Vanja: Ja, eller så har dine energier myknet henne, healing:) Ei venninne av meg sa at før tappet jeg henne for energi, nå får hun, så jeg tror energiene våre endres når vi får healing, rett og slett blir mer hel inni oss. Spennende er det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg