MIN OPPLEVELSE HOS TELENOR ER DET MANGE SOM IKKE VIL LIKE

Å finne bilder til dette  innlegget er ikke så enkelt. I dag valgte jeg noen fine fuglebilder som jeg har lånt hos Svein Roger Reberg

Fuglene synger jo sine fine sanger uten tanke på  hvem som lytter og de kommuniserer via signaler, dog ikke telesignaler,:)

 

Det er en ting som ofte forundrer meg

Vi mennesker er så innmari opptatt av det som ikke fungerer

Vi kan få til en ting dusinvis av ganger, men den ene ganger det skjærer seg, ja da tar vi på vei

Det har vist seg gang på gang at det jeg fokuserer på, det får jeg

Jeg var livredd for å kjøre bensintørt i undersjøisk tunnell

Ja, det skjedde jo til slutt, jeg fant ut at det gikk helt greit, jeg fikk hjelp

Jeg har heller aldri likt å kjøre av og på ferger, for tenk hvis bilen ikke vil starte når jeg skal av

Ja, der stod jeg jo en dag og måtte taues av

Det gikk fint det og

Det var likevel en lærepenge

Jeg må fokusere på det jeg vil ha, ikke det jeg ikke vil ha

Derfor vil jeg fokusere på de gode historiene

 

I media slås det opp episoder hele tiden om folk som får dårlig service

Buss-sjåfører, banker, teleselskap, butikker, ja man kan fortsette i all evighet

Hvor blir det av alle de gode historiene

Kan du med hånden på hjertet si at hvis du har en historie om noen som har fått god service,så deler du den

Det er ytterst sjelden at den positive historien blir delt  til hele Norge på et par timer

Nei, det gidder vi ikke å bry oss med

Nå mener ikke jeg at man skal finne seg i dårlig service eller å bli urettferdig behandlet

Men kan vi ikke balansere det litt med noe som er bra også

 

 

Det er det jeg gjør i dag

Jeg vet at mange ikke vil like det

Jeg har nemlig brukt Telenor siden jeg flyttet hjemmefra som attenåring og nå er jeg snart hundre, ja ihvertfall over 50

Jeg har aldri fått dårlig service, ALDRI

Jeg har fått hjelp til absolutt alle utfordringer jeg har hatt, både med mobil, internett og fasttelefon

Forrige fredag falt Internett ut her i distriktet

Jeg sjekket med venner og de fikk det tilbake, men ikke jeg

Jeg ringte kundeservice, den hyggelige mannen sa at det så ut som det kunne være linjen inn til meg det var noe galt med

Han lagde feilmelding og noen minutter senere tikket det inn en sms med beskjed om at feilmelding var opprettet

Saken var oversendt Eltel Networks

Jeg var inne på internett igjen og tenkte at nå var alt ok

 

 

Stor var min forbauselse da en hyggelig dame fra Eltel ringer

Hun sier at de er ikke fornøyd med min internettlinje og vil gjerne fikse den

Beklageligvis får de det ikke til før på tirsdag

Jeg takker og bukker og sier at det går helt fint, jeg kommer meg innpå, det er bare litt tregt

Tirsdag morgen ringer hun på nytt

Beklager det var blitt sykdom og det var utsatt til torsdag

Torsdag dukker det opp to flinke karer

De legger inn ny kabel til meg og vips her er jeg

Jeg kan igjen boltre meg i full fart på internett

Jeg tror jeg fortsetter å fokusere på at alt går bra jeg

Tusen takk for god service

I dag

 

4 kommentarer
    1. Tenker at å gi tilbakemelding og fokus på det positive og rose god service gir positive ringvirkninger. Ser bare i media, mye negativ fokus, de gode historiene må man lete etter, men de er verdt å lete etter også, spre de istedefor det negative. Ha en flott dag Mariann <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg