ÅNDELIG ENERGISENTRAL

Alle bilder i dag er tatt av Kathrin Slydal

 

Etter at jeg begynte å blogge har jeg skrevet mye rart

Mange har problemer med å følge meg til tider, med å forstå hva jeg mener

Det kan nok komme til å fortsette

Jeg har ofte bilder i hodet som jeg setter ord til

Det er ikke bestandig jeg klarer å formidle disse bildene like godt

Noen leser disse bildene like godt som meg, mens andre snakker et annet språk

Sånn er vi mennesker

 

Nå kommer nok det rareste innlegget av dem alle

Den mest sære, åndelige blogginnlegget jeg har hatt

Jeg vet ikke helt enda for ordene har ikke kommet helt,men jeg tror nok det

Det blir derfor et innlegg som sikkert ikke passer så veldig mange

Det får bli som det blir

Jeg hadde lagt meg,  men fikk ikke sove

Ordene kom og var så påtrengende at de gav meg ikke fred

Jeg måtte bare stå opp igjen og skrive

Ja, jeg hører noen le godt nå over at jeg måtte stå opp igjen for å skrive dette sære innlegget

Mange vil nok riste på hodet over hvor teit det går an å bli

Det er bare sånn det er, noen av oss er litt rare, kjekt det

 

 Jeg føler nemlig det er en frekvensøkning for tiden

Energiene endres

Jeg føler meg som en energisentral der folk kommer og går

Energiene i min energisentral har økt i frekvens

Noen har arbeidet sammen med meg der lenge, men nå er de på vei over i en annen jobb

Ikke noe dårlgere jobb, men bare en annen jobb, andre typer oppgaver som skal utføres

Eller kanskje de har jobbet så hardt at de trenger å gjøre noe helt annet en stund

Kanskje de trenger en ferie fra energijobben, ha en pause

Noen går enda høyere opp i frekvens så jeg når dem ikke lenger fra mitt ståsted

Mens andre hadde igjen oppgaver der de var, så jeg måtte dra før de var ferdig

 

Det er mange endringer på gang

Det kommer inn stadig nye på stasjonen

Hvis det er tungt å jobbe en dag, så er det noen som fanger opp de signalene og stikker  innom  med gode råd og noen trøstens ord

De kan røske litt opp i meg og gi meg nye innfallsvinkler

Det er så fint

Det kommer nye til også, nye som jeg aldri har sett før

Det setter vi stor pris på

Kanskje skal vi jobbe sammen en stund eller kanskje skal vi bare hilse på hverandre

 

Når man møtes sånn på stasjonen, kjenner man hvor sterke energiene er

Vi gledes over å møtes

Og når vi må dra fra hverandre igjen, er det med glede og takknemlighet

Vi er tilfreds med jobben vi har gjort sammen

Noen er innom av og til og så drar de videre igjen

Korte stopp men kjærkomne, vakre møter

Kanskje de er innom for å få litt påfyll

Kanskje de er innom bare for å hilse på for det er godt å være sammen litt

Sammen gjør vi energiene sterkere

Eller kanskje de kommer med en varelevering som jeg så sårt  trengte akkurat da

 

Det er så fint å være på en sånn energistasjon

Man møter så mange vakre sjeler

Ja, for her møtes vi på sjeleplan

Vi tror nok at vi har møttes før

Det er stor trafikk på stasjonen om dagen

Det er etterhvert blitt mange reisende i energibransjen

Lysarbeidere kalles de

En etter en åpner opp for nye energier på høyere frekvenser

Det er så stort å få oppleve dette, føle det på kroppen

Det føles så fint

Det er en takknemlig jobb å være ansatt på en åndelig energisentral

I dag

 

 

6 kommentarer
    1. Thi hi…aller først…jeg liker at du skriver om mye rart som du selv beskriver det, for det er det som gjør at bloggen er deg og jeg koser meg veldig ofte med bloggen din.
      Et fint innlegg om lysarbeidere og det å ha jobb på energisentral, og jeg er så enig med deg at det er et fantastisk og lærerikt sted å jobbe, og en blir veldig takknemlig av det <3
      Ha en kos søndag <3

    2. Godt innlegg 🙂 liker å ha en plass å lese
      Hvor jeg føler at jeg leser noe jeg forstår
      Og ikke bare leseleser….
      Det stappfulle hodet ditt er fult av gaver.
      Det har jeg lært at mitt og er.
      Jeg trodde det var en belastning til jeg en dag forsto hva gave jeg hadde fått 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg