HJERTET SNAKKER TIL OSS-LYTTER DU?

Energiene er sterke for tiden

Vi når hverandre telepatisk mye mer enn før

Jeg vet at mange fnyser av dette og tror det ikke går an, men det gjør det

Vi vet ikke hva hverandre tenker, sånn tanke for tanke, men vi kjenner hverandre i energiene

Den siste tiden har jeg hatt kontakt med mange via chat, mennesker jeg aldri har møtt

Flere av dem har jeg følt jeg ikke har nådd inn til før, når jeg har sendt healing

Nå blir energiene kjempesterke når vi snakker sammen

 

For mange høres det rart ut

Det kan jo være noe jeg dikter opp

Se om du klarer å legge skepsisen litt til siden

Vær åpen istedetfor

Kjenn etter hva kroppen din sier når du er i møte med andre

Er den på vakt, liker den seg ikke, føler du ubehag, engstelse

Eller blir du glad, lettet, kjenner kjærlighet, omsorg

Jeg kjenner energiene ved at jeg blir nummen i kroppen, den blir tung

Jeg siger ned i en sånn halvlammet tilstand, der jeg bare er i nuet, alt annet forsvinner

Det er som en rus

Det er en god følelse

 

Bildet og bloggen i dag ble til ved hjelp av hjertets stemme

Hjertets stemme har bare godhet i seg, det vil ingen noe vondt

Jeg lar meg lede på et vis, det er vanskelig å forklare akkurat det

Jeg fikk dette bildet, jeg ser på det og teksten daler ned i hodet av seg selv

Jeg vet ikke hvem det gjelder, men føler det er en der ute som skal ha akkurat de ordene

De trenger seg på, det vil si at jeg prøver å vente med å skrive ,for jeg skal ut gjennom dørene snart

Følelsen i kroppen eller stemmen eller hva man kan kalle det, blir sterkere

Det skal ut nå, det skal ikke vente

Da følger jeg den stemmen

Jeg setter med ned og skriver

Uten å vite hva som kommer egentlig

Ordene bare daler ned på tastaturet

Det er sånn jeg øver på å følge hjertet

I dag

www.facebook.com/Lillasjel

4 kommentarer
    1. Åpner man de stengte dørene inne i hjerte, og ikke minst i sjelen kan mye godt komme ut av det.
      jeg rygger bokstavelig når jeg møter sort, eller kald energi.
      De varme strekker jeg meg etter, og kjenner på gleden som fyller meg.
      Av og til vet man bare…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg