VI KLIPPER DEN RØDE TRÅDEN

Nå klipper vi den røde tråden

En etter en av oss klipper tråden til fortiden

Vi vil ikke lenger la vår historie gå videre

Neste generasjon skal få starte med blanke ark og helt nye fargestifter

Vi forløser alle gamle følelser

Vi forløser all gammel historie

Traumer vi har lagret i kroppen skal brennes

Nå klipper vi den røde tråden

Vi vil ikke la fortiden styre oss lenger

Vi vil ha råderetten selv

Vi vil ikke dra lidelsen inn i neste generasjon

Vi vil fremover nå

Vi vil bestemme selv

Vi vil skape vår egen fremtid

Vi vil skape vår egen hverdag

Ingen skal lenger få stoppe oss

Ingen skal fortelle oss hvilken vei vi skal gå

Ingen skal få stoppe kjærligheten fra å vokse

En etter en lærer vi et annet språk

Nå vil vi snakke med hjertet, ikke hjenen

Nå vil vi snakke kjærlighetens språk

Nå vi vi være sammen

Sammen møtes vi nå i energiene

En etter en blir vi ført sammen

Det gjør oss sterkere

Det gjør oss lykkeligere

Vi er ikke alene lenger

Sammen skal vi nå spre budskapet om hjertets språk

Det vil bre seg i større og større ringer i vannet

Sammen vil vi bli ett

I dag

6 kommentarer
    1. Jeg har fortiden med meg, på et positivt plan. Jeg har gode minner som har gjort meg til den jeg er, og DE tar jeg med meg 🙂 Men jeg henger ikke IGJEN i fortiden uansett, for jeg mener at for mye bakover og for mye framover er feil fokus. Heller fokusere på hva som er bra her og nå, og sekundene, minuttene, timene og dagene man er midt i 🙂

    2. frodith: Helt sant, men vi er mange som har dratt lasset fra våre foreldre og nå er det på tide å klippe de trådene. En etter en forløser gamle traumer og bagasje fra barndommen og det er godt å sette seg selv fri fra det:))

    3. JA, det er jeg enig i at hvis man har dårllige minner og traumer, så skal man absolutt kvitte seg med det LASSET 🙂 Helt klart 🙂 Ha en fin kveld Mariann 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg