HVITLØKSPRESSER

Er det flere enn meg som er lei av å teste ut hvitløkspresser?

Nå har jeg funnet den ultimate hvitløkspresse

Ikea, kjære venner, de har det

For ordens skyld kan jeg opplyse om at jeg har testet en rekke hvitløkspresser fra alle butikker og enten knekker de eller så flasser de av eller så er det umuig å presse eller rengjøre

 

j

Sånn ser den ut, testvinneren. Hurra hurra hurra

Den kan til og med åpnes for vask

Her får man rengjort i alle kriker og kroker, noe jeg som dere ser ikke har gjort etter testen

Dette er en suveren hvitløkspresse, jeg digger den

Denne er nummer to i rekken av godkjente, men litt vanskeligere i bruk

Her har man en løs beholder men her må restene skrapes ut, men det går greit. Er den litt full kan det og være litt vanskelig å presse

En god nummer to er den likevel.

De har og en på Clas Ohlson som er brukbar, men det er masse dill dall på den, som gjør den litt mer tungvint i bruk. Den kan skjære hvitløken i større biter eller skiver, men det er løse deler og de fikler jeg bort på et øyeblikk, så testens vinner er IKEA


Lik meg gjerne: www.facebook.com/Lillasjel

8 kommentarer

Siste innlegg