PYTT I PANNE PÅ SNIPPEN

Av og til trenger man å sjekke hva man har i skapet av rester

En bit bacon, 2 karbonader med løk, litt tacokjøttdeig, makaroni, og noen poteter

Hva har vi av grøntfor som passer, jo paprika, gulrøtter og en halv boks mais

Vi hadde bønner i fryseren men de ble ikke brukt denne gangen

I dag blir det restemiddag, vi kaster ikke mat

Bacon surres og deretter har vi i gulrøttene, det som tar lengst tid først

Deretter lar vi potet og paprikaen surre litt med før vi har i karbonader i biter, tacokjøttdeilgen, løken, makaronien og maisen og lar alt få et minutt eller to sammen

Ja vi fant til og med en bitteliten skive Jalapenos enslig i et glass, og den fikk være med den også

Det blir godt serru

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20973114)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

Advarsel: Alle mine oppskrifter er egentlig ikke oppskrifter, kun ideer til inspirasjon Jeg er selvlært, så jeg har nok en del teknikker som en faglært kokk vil rynke på nesen av Det følger derfor ingen garantier med om et vellykket resultat Når jeg lager mat, bruker jeg sjelden oppskrift, jeg tar hva jeg har Bytt derfor gjerne ut ingredienser med hva du selv liker eller har for hånden Jeg lager stort sett vanlig hverdagsmat, så det er lite fancy og innovative oppskrifter hos meg

14 kommentarer

Siste innlegg