Healing til en frossen sjel

 

 

Av og til når jeg sender fjernhealing kommer det masse bilder til meg

Det er som jeg er midt oppi en situasjon i virkeligheten

Det er vanskelig å forklare

Det er som når du drømmer om natten

Du ser for deg deg selv i ulike settinger

Det er som om det er virkeligheten liksom

 

Når jeg gir healing fokuserer jeg aldri på at noen er syk

Jeg tror vi skal ikke ha fokus på det vi ikke vil ha

Jeg fokuserer derfor kun på godhet og omtanke og kjærlighet og velvære

Jeg sender avgårde masse gode tanker

Noen ganger føler jeg at jeg når inn til personer på en nær og fin måte

Det er som vi er i samme rom

 

Denne kvelden hadde jeg en avtale om å  tenke på en voksen dame

Jeg vet hva hun heter og hvor hun bor, men har hverken snakket med henne eller møtt henne

I det  jeg begynner får jeg denne følelsen av at hun fryser

Hun er iskald til beinet

Jeg ber henne sette seg ned i en god stol med puff foran så hun kan legge beina på

Jeg baller rundt henne ullpledd, flere pledd, minst tre

Hun ser ut som en indianerhøvding der hun troner, men fryser gjør hun

Hun hutrer og skjelver

Jeg henter varm gløgg til henne

Jeg henter en balje med varmt vann som hun kan ha beina i

Hun er helt iskald og særlig på beina

Beina er stivfrosne, neste blå av kulde

Jeg gnir føttene hennes med et håndkle

Jeg masserer mange punkter på føttene hennes, både over tærne og rundt hælen og på siden

Hun trenger å få i gang sirkulasjon i hele kroppen

Jeg ser for meg at hun er lite barn og jeg kan ta henne på fanget og varme henne

Jeg tar omkring henne og baller teppene rundt henne for å få henne varm

Jeg kjenner hvor kald hun er

Slik sitter vi mens jeg vogger henne lett og nynner som en mor til sitt barn

Sakte men sikkert blir hun varmere

Jeg kjenner hvordan hun begynner å slappe av

Hun slipper på et måte ned forsvaret sitt, skuldrene senkes,hun puster lettere

Føttene er det som er vanskeligst å få varme i ,men smått om senn blir de normal på farge

De blir ikke kjempevarme, men ikke kalde heller

Så forsvinner bildet for meg

Jeg takker for at hun åpnet opp for meg

Det føles bestandig som en stor glede når man kjenner kontakten med et annet menneske

Vi kan nå hverandre i energiene

Det er stort

Jeg er takknemlig

I dag
 

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20942944)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18069322)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

4 kommentarer
    1. Vakkert – å dele sin kjærlighet med andre på en slik måte er en vakker gave. Både for den som gir og den som får <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg