SVINEFILET MED OST OG SKINKE OG POTETER I FORM

Jeg gjør oppmerksom på at mine oppskrifter ikke er nye og innovative, de er kun lagd etter eget hjerte

Jeg bruker sjelden oppskrift så det er bestandig ta hva du har og liker

Her har jeg kuttet poteter, tomater, paprika,løk, sennepsfrø, hvitløk og chili i en form, tømt over olivenolje, salt og pepper

I ovnen ca 25 min 200 grader

Ytrefilet av svin i skiver er delt og banket litt flate

Legg på en skinkeskive og ost

Brett sammen og fest med tannpirkere

Paneres i hvetemel, deretter dyppes i egg og så vendes i grljermel, salt og pepper, før de stekes og får stå og surre på lav varme til potetene er ferdige

Servert med bernaisesaus(Toro)

Kan vi ha dette flere ganger sa Lucas, 4 år.

Ja, det kan vi sa jeg

Juhuu   fikk jeg til svar

Så da falt det nok i smak:)

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(19982078)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(19626306)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(17653864)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

2 kommentarer
    1. Jeg er også glad i svinefilet med ost og skinke, og middagsretten din så jo virkelig nydelig ut…ja til mer matblogging fra deg…jeg elsker mat som blir mekket sammen med hjertet <3
      Ha en fin kveld.

    2. passion4lifeandtravel: Hehe, ja det er bra du vil ha mer, jeg har et par til på lur. Jeg er litt skeptisk på de matbloggene mine, for det er jo så mange som har flotte blogger med fancy oppskrifter og nydelige bilder. Jeg er ikke helt der og jeg kommer nok ikke dit heller, så da er det koselig at du liker dem enkle:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg