KJENNER VI FOR MYE PÅ VONDTENE VÅRE

I dag kan det være at jeg tråkker noen på tærne

Jeg gjør det innimellom

Men jeg tråkker på mine egne tær samitidig så vi kan rope au sammen

 

I dag vil jeg rope et lite varsku

Jeg synes det er blitt så mye snakk om hvor vondt vi har det alle sammen

 

Jeg er opptatt av å utvikle mine naturlige sanser som jeg tror vi alle sammen har

Jeg er med på masse webmeditasjoner

Jeg er opptatt av å tenke positivt

Jeg tror på loven om tiltrekning

Jeg får det jeg fokuserer på

                    

Jeg er medlem av en del grupper av likesinnede som da tror på det samme som meg

Vi kjenner på kroppen at det skjer mye for tiden

Mange åpnes opp for energier

Energiene er kjempesterke

Det skjer mye med oss

Flere og flere forstår at vi er på vei inn i en ny tid der vi skal tenke annerledes enn hva vi har gjort før

 

Det er fantastiske ting som skjer, vi er på vei inn i en helt ny epoke

Men hva skjer

Jo, alle snakker om hvor vondt de har det

Vi overgår hverandre ved å fortelle om vondtene våre

Vi er sårbare, trøtte, energiløse, masse konflilkter, osv

Ja, dette stemmer nok alt sammen

 

Men er det dette vi skal ha fokus på

Hvor er det blitt av kjærligheten, gleden, fellesskapet, de gode opplevelsene

De drukner jo i selvmedlidenhet

For meg er det en selvfølge at vi må kjenne på kroppen det som skjer rundt oss men samtidig kan vi ikke grave oss ned i det

Da kommer vi jo ikke videre

Vi skal jo få mer gode energier rundt oss, ikke avle frem mer lidelse

Jo mer vi fokuserer på lidelse og vondter, jo mer får vi av det, det vet vi jo

 

Så stopp opp og tenk litt

                

Vondtene våre er der om vi ikke snakker høyt om dem

De blir ikke bedre av at vi syter, de blir verre

De aller fleste av oss har godt av å kjenne på hvordan det er å ha litt vondt

Det er nemlig mange som lever med smerter konstant, både fysisk og psykisk

De syter minst av alle

Det er alle oss som ellers er friske og fine som syter og klager

                    

La oss heller prise oss hvor heldige vi er som får oppleve denne tiden

La oss sammen løfte oss opp i glede og kjælighet

Herlig er det å være sammen om det

Det er en fantastisk ny tid vi går inn i

La hjertene våre gledes hver dag vi får

La oss rope det ut i kjærlighet til våre medmennesker

Nå åpnes healingkreftene mer og mer i flere og flere

La oss sammen  fokusere på å være friskere og gladere og i velvære

Mange gjør det jo allerede i dag ved å sende healing til alle som ønsker det

Ta tak i de ressursene vi har, enten de nå er store eller små og del dem med andre

Spre glede og kjærlighet til dine medmennesker

I dag

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18401214)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20691978)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18401214)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

10 kommentarer
    1. Veldig fint skrevet ja 🙂 Mye av fokuset har dessverre tendens til å gå på det negative. Tror nok det er lurt å være bevisst på dette. Det hjalp innlegget ditt til med 🙂

    2. Noen har behov for å klage om.vondtene sine og noen sier ikke noe i det hele tatt. Men det gjelder og finne sammen i sånn situasjoner og støtte hverandre da ja hjelpe til så en kan få en lettere hverdag med positive ting i stedet for bare elendighet. Få seg en god latter av en god vits for ex eller gjøre koselige ting sammen på evn møter i sånne støttegrupper hjelper veldig mye. Selv om hverdagen kan være tøffe for mange så gjelder det å se framover.

    3. truderu: Ja, det er kjempefint, da kan en være der for hverandre. For meg så føles det ikke som om det er de som virkelig er syke og har mye vondt,fysisk og psykisk , som klager, det er mest oss som er bortskjemt med ikke å kjenne på noe. De som er alvorlig syke er oftest de som er flinkest til å tenke positivt, men det er nå bare noe jeg føler på hos de menneskene jeg møter.

    4. du er et klokt menneske, og du har helt rett i tingene du snakker om her – for uansett hva man har av motgang, så er det intet annet en håp, tro og kjærlighet som kan ta en frem her i livet.
      Uansett hvor vanskelige ting er – så er det mulig – det øyeblikket der man begynner å tro at man klarer det – å når man begynner å holde fast i gode ting for å klatre seg opp av de mørke hullene. Klok dame, du. Også er du så snill mot meg – det betyr veldig mye for meg. Takk for at du er den du er, takk for at du tar deg tid til å lese mine ord, å takk for at du sprer rundt om deg med gode ord. Takk for at du er du – håper du vil fortsette å være min bloggvenn! 🙂

    5. fairystepsonthemoon: 🙂 Du er klok du og,hvis ikke hadde du ikke hatt sånn fantastisk innsikt om livet i så ung alder, sånn visdom kommer ofte av livserfaring, men du har det i deg. en ting skal du vite med meg at jeg skriver aldri noe for å være snill og grei, jeg skriver åpent og ærlig rett fra hjertet så når det kommer fra meg vet du inni deg at det er oppriktig ment, ikke pjatt:)) Og husk at du ikke skal være streng med deg selv de dagene man ikke klarer å være flink, for man er ikke perfekt og man klarer ikke alt like godt hver dag, men vi gjør så godt vi kan både du og jeg:))

    6. det var fine ord fra deg. jeg tror vi er veldig like der. Jeg er veldig opptatt av å skrive, Å man skal ikke skrive ord om man ikke mener dem. Det er derfor det er ekstra fint å høre slike fine ting når man vet det kommer fra en kilde av ærlig het. Slik kan man ta til seg kritikk på godt og vondt, Og også skryt. Det lærer man av, Om verden, om andre, og ikke minst seg selv.
      Takk for at du er en så oppmuntrende støttespiller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg