MÅ JEG GI OPP BLI FRISK PROSJEKTET MITT?

Det er mulig det ja

Jeg var hos legen i dag

Stoffskiftet mitt har plutselig etter å stadig blitt bedre, nå blitt kraftig forverret

Når stoffskiftet her vært lavt så lenge som hos meg nå, så tåler kroppen veldig lite av påkjenninger

Hvis man får seg et par “trøkker” fysisk og psykisk, kan det være nok til å få det til å svikte igjen

Blogg fra lørdag :

http://lillasjel.blogg.no/1350138522_i_gr_var_det_et_vansk.html

Kroppen min har nå gått på lavgir et år

Det er tøft for den – og meg

                    

Kanskje blir jeg ikke helt frisk

Dette vet jeg faktisk ikke, ikke legen heller

Uansett må man gjøre ut av det, det aller beste man kan, med de ressurser man har

Jeg fikk frist til 5.nov

Da skal jeg ta nye prøver

Hvis de ikke er merkbart bedre, da skal jeg ta et lite tilskudd levaxin for så å prøve å gradvis trappe ned igjen etter at kroppen har blitt sterkere

 

Jeg har i tillegg til lavt stoffskifte høy insulin

Jeg er overvektig

Hvis jeg greier å få ned insulin, kan stoffskiftet bli bedre

I og med at stoffskiftet er så dårlig nå får jeg ikke trent grunnet energimangel

Uten nok trim fortsatt høy insulin

Det er en sirkel det er vanskelig å komme ut av

 

Jeg spør meg selv

Hva hvis du må begynne på medisin igjen

Er det et nederlag

Ja, så klart, jeg ønsker jo å bli frisk

Men…..

Det nytter ikke å grave seg ned i det

Jeg må se på hva jeg har lært og erfart dette året

                    

Jeg har lært hvor sterk jeg er

Jeg har lært hvor tøff jeg er som har gått igjennom dette helt på egenhånd

Jeg gir ikke opp, kan hende jeg kan trappe gradvis ned igjen på medisin hvis mitt eget stoffskifte tar seg opp

Når jeg først kom til legen for 14 år siden trodde de ikke på meg, hverken legen jeg hadde den gang,(har en annen nå) eller Nav

Nå ser de at stoffskiftet mitt faktisk ikke funker som det skal, selv om kjertelen er i orden

De ser at jeg har vilje og psyke til å jobbe beinhardt med meg selv

Det kan hjelpe for andre som kommer etter meg

Andre som sliter i årevis uten at noen tror dem

Kanskje de nå kan bli trodd

Kan jeg hjelpe en til en lettere vei enn jeg har hatt, så er jo og det noe

Men det er ikke det som betyr noe nå

Nå er det meg som teller for meg

Hva gjør jeg

Jo, jeg tar livet med ro, slapper av og ikke presser meg så kroppen får hvile til neste prøve

Hvis legen anbefaler medisin, så sier jeg ok, da prøver vi

Her er det ikke om å gjøre å ha rett

Det er om å gjøre å gjøre det som er riktig

For meg

I dag

 

Ps, for alle som kan og har lyst til å sende meg gode, healende tanker og energier ,tar jeg imot med takk:)

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18401214)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18401214)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18401214)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

10 kommentarer
    1. Uff, kjipt! Jeg har hatt ME siden ungdomskolens vaksineforsøk. I 6 år var jeg sengeliggende, og fikk beskjed av legen at jeg måtte leve med det. Jeg har hatt hjelpemidler rundt i hele huset, men har nå kastet dem! Føler virkelig med deg! Jeg har fått hjelp av selvhjelpsbøker, healing og sjokoladen jeg reklamerer om i bloggen min. Den er sunn og mange med diabetes har hatt god hjelp i denne sjokoladen. Lykke til, og en varm god bedringsklem fra meg 🙂

    2. Milagres: Ja, med Me, kan du nok alt om manglende energi. Ja, jeg bruker både meditasjon og healing og det er herlige hjelpemidler. Sjokolade liker jeg, men med høy insulin, motsatt av diabetes, men skal kikke innom deg og lese om den, skal man ha lite både sukker og kunstig søtning, så jeg får vel passe meg litt. jeg skeiet ut med sjokolade i helga, jeg er ikke fantatisk så er jeg desperat etter noe godt ,spiser jeg det, men jeg kjøper vanligvis ikke:)

    3. Awww. Men som du sier i kommentaren over; ikke grav deg ned i det! Keep ya head high, girl, this too shall pass…. <3 God bedring, skal krysse fingrene for deg! Stor klem.
      -NA, nymfoman sexblogger

    4. Prøv å kjøpe Kelp på helsekost for stoffskiftet om det er for lavt. Angående Insulin, prøv å holde deg helt unna melk og produkter av dette:) Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg