I DAG FLYR VI DERE:)

En av de tingene jeg elsker ved facebook at jeg har etterhvert fått så mange fbvenner som poster så mange fine ord. Det er så fint å åpne om morgenen og se vakre ord og bilder. Det gjør godt langt inn i sjelen. Ofte er det bare noen få gode ord som kan løfte en gjennom dagen

På mandag møtte jeg ei jeg er tante til, når jeg skulle levere bestemorsnuppen i barnehagen. Jeg var så tung i kroppen og dro hjem og satt foran pc-en og visste ikke om jeg skulle få på meg skoene eller ei. Da plopper det opp en melding på fb. “Du var så pen i dag”  5 ord. 🙂 5 ord var alt som skulle til den dagen, for at jeg skulle lysne opp og få litt mer energi så jeg fikk snudd grubletankene i hodet. Hun gjorde meg så glad:) Jeg fikk på meg skoene og kom meg ut i skogen

Slik kan man bruke de postive ordene for alt det er verd. Og obs obs, det er derfor det er viktig å skrive de positve ordene for med ordene våre påvirker vi andre hele tiden og det skal ofte ikke så mye til før vi blir løftet……………. eller tråkket ned

Kan vi alle si noen positive ord

I dag

 

En av de som poster mye fine ord er Endre Seljelid

I dag gjorde ordene hans meg godt

Hvis du tviler på din evne til å gjøre en positiv forandring i livet ditt, at det å kunne leve ut dine drømmer og ambisjoner virker håpløst og skremmende, så tenk på dette: Hvis en fugl med sunne vinger blir låst inne i et bur lenge nok, vil den tvile på sin evne til å fly.

Han postet og dette vakre bildet


// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20265678)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20265678)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

3 kommentarer
    1. Positive ord er gull verdt…og det koster så lite å si noe hyggelig og fint til mennesker, faktisk så koster det ingenting…du bare gjør noen glad, og da får du som regel glede igjen.
      I fjor på bloggen min så skrev jeg under kategorien: passion for life, om en lek vi innimellom har hjemme hos oss…vi skal gå en dag eller helg uten å bruke ordet: IKKE…og jeg skal love deg at det er ganske vanskelig…vi har til og med fremme en sparebøsse, som vi må putte på alt fra en til ti kroner om vi bruker ordet, og det går litt sport i å arrestere den andre…pengene sparer vi til lommepenger til neste ferie.
      Sånne morsomme leker er gøy for å redusere bruken av negative ord <3
      Håper du hadde en kos tur i dag, og ha en flott dag videre 🙂

    2. Wow, for en kjempeflott ide passion4lifeandtravel: Jeg er helt sikker på at jeg kunne få spart opp til en ferietur her, særlig hvis jeg tar med tankene mine og:) Skal tenke seriøst på dette:)) I og med at jeg skal bli flinkere til å se muligheter istedenfor begrensninger så er jo dette en måte å øve på:))

    3. Så kos at du likte ideen min…jeg skrev forresten innlegget 1.11.11 om du har lyst til å lese det…ligger på kategori: passion for life.
      Det er forresten veldig mange andre fine og positive setninger og historier der også, som jeg håper kan være til inspirasjon.
      Blant annet 9.9.11 så skrev jeg ned en av mine affirmasjoner jeg har med meg overalt…har printet den ut, ligger på kontoret, i vesken osv.
      Ha en glad kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg