STILLINGSRAPPORT FOR SPESIELT INTERESSERTE

Det er mange som har fulgt meg på veien til å bli frisk

Mange spør hvordan det går

Her kommer en liten stillingsrapport siden første blogg

Pippi-inspirasjon

                                

Jeg fikk svar på de siste prøvene mine på torsdag

6,5 måned uten stoffskiftemedisiner etter 14 års bruk

TSh har nå gått fra 15,8 til 11,6 etter å stått stille i 3mnd

Den skal under 4 men har vært 24 på det verste

T4 er nå 9, den skal være mellom 13 og 24, men har vært nede i 5

Med museskritt i skilpaddefart går det fremover

Jeg har nå holdt på siden november 2011 da jeg først trappet ned en tredjedel

 

Jeg har hatt en del mentalt arbeid med hodet mitt i det siste, for jeg følte selv at jeg stod fast

Jeg bremset min egen fremgang

Jeg brukte da bloggen som et hjelpemiddel til å løse opp den floken

Jeg ba om hjelp fra mine venner og det fikk jeg

Mange gode inspill, der jeg faktisk har brukt nesten alle

Her er bloggen jeg ba om hjelp

Hjelp, jeg står fast i eget hode

Jeg fikk mange svar og god hjelp

Kom meg løs i eget hode-takk for hjelpen

Jeg fikk frem mye fra underbevisstheten min den uken som forklarte hvorfor jeg hadde stått fast

Jeg var redd for store endringer i livet for som barn døde min far brått og livet ble snudd opp ned på et øyeblikk

Når man først får tak i hva som ligger bak, er det lettere å bytte ut de tankemønstrene som stopper en, så en kan gå videre med nytt mot

Greier du å åpne porten

Det var etter dette kroppen min ble friskere igjen, og hvem vet om det var jeg som hadde stoppet fremgangen i underbevisstheten min eller om det hadde skjedd likevel

Tankens kraft er utrolig sterk og vi gjør veldig mye i eget hode som vi ikke er klar over

Å kunne gå inn i seg selv og finne ut hva en selv gjør og ikke gjør, det er et utrolig hjelpemiddel for å få en bedre hverdag

Vi greier det selvfølgelig ikke hver dag

Noen dager får vi ikke til en dritt

Da er det om og gjøre å ikke dvele ved de dagene, men bruke de dagene som er gode

Vi skal heller ikke ha dårlig samvittighet for det vi ikke får til

Vi er mennesker

Mennesker er ikke roboter

Vi gjør så godt vi kan og det må være nok

Nå går jeg tur flere ganger i uken og kroppen responderer mye bedre

Skritt for skritt gjennom livet

Jeg sover bedre, kunne være oppe  3,-4 ganger hver natt

I natt var jeg faktisk ikke oppe, jeg tror ikke jeg var våken en gang

Humøret er ganske bra, selv om jeg må innrømme at jeg nok er litt nedstemt innimellom, særlig om kveldene

Det skal vi takle

Man må bare rett og slett godta at man ikke kan stråle hele tiden

Når jeg nå tar biophotonbehandlingen min, får jeg mye mindre utslag på målingene

Biophotonbehandlinger

Binyrer ingen piping, samme viser prøvene hos legen. Kortisol,dvs stresshormoner helt fine

Skjoldbruskkjertelen,  produserer thyroxin,  lavere lyd, og prøver hos legen viser bedring, med andre ord 2 ulike prøver med samme resultat

Det er det som er så fint med denne behandlingen at du ser at det stemmer med det legen sier. Du hører selv at du er på rett vei ved å høre på lydene, og det gjør en mer optimistisk, og man får tiltro til at man er på rett vei

Til og med fastlegen min har nå virkelig begynt å få troen på at det jeg gjør er riktig

I tillegg prøver jeg å få med meg noen meditasjoner og healingseanser på internett hver uke

Det roer kroppen min ned, og når jeg mediterer får jeg og opp de svarene jeg trenger hvis jeg står fast

Flere og flere undersøkelser viser nå at meditasjon er gull verdt for helsen

Meditasjon

Meditasjoner som har gjort meg godt

                      

 

Jeg er derfor fornøyd med tilværelsen nå, selv om jeg kjenner at jeg blir utålmodig

Å skulle gå hjemme hver dag er ganske krevende mentalt

Man må underholde seg selv og man må la være å tenke på at man ikke har noe jobb

Man må rett og slett bare stole på at alt blir riktig til slutt

At jobben kommer akkurat i det man er frisk nok til å ta den

Å skrive blogg har vært et flott hjelpemiddel på veien

Jeg har jo et hode som er ganske krevende å forholde seg til for både meg og de rundt meg:)

Er du en av fem?

Når jeg skriver får jeg disse tankene ned på papiret og da er det lettere å fjerne dem fra hodet

Hvis ikke går jeg og sier ordene høyt inne i hodet mitt og det er slitsomt

Jeg vil derfor takke alle som orker å lese alle disse ordene, jeg er jo ikke en dame som bruker få ord når jeg har noe på hjertet:)

Jeg vil og takke for alle gode tilbakemeldinger jeg har fått

Tusen takk         

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20265672)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20265672)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20265672)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20561932)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20561932)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg