GRILLMAT- marinert laks og kyllingspyd

 

Fersk laks fra kjøledisken til Rema 1000, anbefales

Kommer i former til å sette rett i ovn eller på grillen

Her har jeg hatt på en marinade av olje, hvitløk, sitron, fersk basilikum, salt og pepper


Hjemmelagd salat må ha hjemmelagd dressing

Jeg er blitt så inspirert av reklamen til Stabburet om Idun dressinger

Man kan ikke ha kjøpedressing på en hjemmelagd salat:)

Derfor lager jeg dressing selv, tar 3 minutter

 

Rømmedressing: 2 fedd hvitløk presses, litt majones, sitron, salt og pepper

Litt ketchup kan has i hvis ønskelig

Sylteagurk, rødbeter, sennep,chili, det er mange muligheter

Kryddersmør, hemmeligheten bak et godt kryddersmør er for meg litt karri og sitron, ellers ha i det du liker

Amadinepoteter i grovsalt, på grillen 15 min ,slår aldri feil, nam med kryddersmør

Grillspyd av kylling, paprika, rødløk, champignons

Jeg har marinert kyllingen på forhånd i litt karri, hvitløk ,jalapenos, sitron, olje,pepper men det er jo valgfritt

Obs, legg spydene i vann 30 min før du tar dem i bruk og pass på dem på grillen

Det ble en suksess ja

Trivelig selskap var det og:)

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20265702)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20265702)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20265702)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg